Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 har holdt oss hjemme i dag isteden for ut med venninner siden pappan til gullet skulle komme. men nei da kom ikke denne gangen. å det er ikke første gang vi sitter å venter, men han har vært flink en stund så stopper det bare opp
winneboo Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Vet akkurat hvordan du har det..blæææ...har sittet mange helger å ventet på han, å så gidder han ikke en gang å si at han ikke kommer. Får gjerne mld en uke etterpå hvor han later som ingenting. MØKKABIIIP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå