Gå til innhold

I dag var jeg og fikk modningsnåler, runde nr 2, og det var helt sykt!! (samme som 3 tri..)


Scorpiogi

Anbefalte innlegg

Fremdeles ble de satt i korsryggen, men mer mot siden, jeg må si det at den ene nåla han satt, jeg kjente det helt i fra hælen og helt omm i nakken! syke greier! Det burde virkelig gjøre susen, for sånne ilinger inni ryggen som det det var det ikke forrige gang... nå sitter jeg og venter på kynnere. sist satt jeg med veldig vonde kynnere/rier i 6 timer, 6 minutters mellomrom.. håper det ikke stopper opp denne gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oj, så spennende å høre. skal få akupunktur fra den 18 august, da er JM tilbake fra ferie (har termin den 30 aug) håper det funker for deg, krysser fingrene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det på fødeavd, eller hos jordmor du kan få gjort dette??? Jeg er selv 4 dager på overtid, og er snart desperat for å få igang denne fødselen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får av fysioen min jeg..å nå fant jeg ut at jm mi og setter så da skal jeg få av henne og:)så d blir ca 2 ganger i uka jeg skal få nåler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan anbefale Famileklinikken på Majorstua, der kan du raskt få time, og Mille e jordmor. Har gått der i 3 uker selv og er veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...