GreitÅVæreAnonym Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Noen andre med slike/liknende smerter??? OBS. jeg er bare 14 uker på veg... Jeg måtte ringe legen i dag. Jeg har er så plaget med stikkinger og KRAMPER i skjeden at jeg omtrent ikke klarer å hverken stå eller gå. Har vært slik noen uker nå, men det har bare økt i hyppighet,intensitet og varighet.. Nå er det to timer siden forrige krampa tok tak og den ligger der sånn vagt i bakgrunnen enda kjenner jeg... Fikk time til legen med en gang jeg ringte i dag. Legen jeg kom til mente dette var HELT normalt, jeg svarte at det sikkert var normalt med litt stikkinger, men dette er voldsomt smertefullt og varere lenge. Bakgrunnen for at legen mente dette var NORMALT var hans egen kone (OJ for et statistisk grunnlag for å påstå noe slikt) som hadde hatt stikninger selv..Jeg ble avfeid med at det ikke var noe vits i å henvise meg til gynekolog fordi de HELT SIKKERT ikke kom til å finne noe galt.! Han så vel at jeg ikke var helt fornøyd med svaret og tilbød å ta en telefon til jordmor i kommunen, hvilket han gjorde mens jeg satt der. Jordmor visste råd (selv om hun ikke trodde det var noe farlig i følge legen) - så nå har jeg fått henvisning til gyn/pol!!! Gudskjelov, for dette er vondt og bekymringsfullt. Håper det ikke er noe galt og at det ikke går så lang tid før jeg får innkallelse. (Jeg leverte henvisningen på sykehuset selv). Noen andre med slike/liknende smerter???
GreitÅVæreAnonym Skrevet 5. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 5. august 2008 Dytter i håp om å få noe respons (beklager maset)
NormaJean Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 jeg tror ikke jeg kan hjelpe deg så veldig, men da jeg var rundt 12-16 uker var jeg plaget av noen krampe lignende smerter i magen/underliv og vondt i livmoren.... går til lege på Rikshospitalet og hun sa at dette var kun "voksesmerter", at livmoren strekker seg og utvides og for noen så kan dette være ganske ubehagelig. men ikke farlig. aner ikke om det er det samme for deg, men legen fikk helt rett, det gikk over etterhvert. lykke til da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå