Gjest Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Dette er helt merkelig! Har følt meg litt slapp i ettermiddag. Hadde et nesten besvimelsesanfall tidligere i dag og nå målte jeg feberen fordi mannen min mente jeg var litt varm. Hadde 38,1, ikke mye feber, men hvorfor?? Er litt tung i hodet, eller i ok form. Er 7+3 i dag... Noen som vet?
Skravlefruen med huleboer Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Feberen har nook ikke noe sammenheng med at du er gravid. Mulig du har ett lite virus eller en eller annen infeksjon i kroppen som kroppen selv prøver å bekjempe. Besvimelsesanfallet kan derimot hatt med begge deler å gjøre (altså virus og graviditeten). Det er ikke uvanlig at gravide kan oppleve blodtrykksfall. Har du hatt ett slikt så føles man veldig svimmel, noen blir også veldig kvalme samtidig og kaldsvetter. Det er ikke så mye å gjøre med, bortsett fra å sette seg ned /legge seg ned dersom du kjenner at det begynner. Husk å drikke mye væske når du er gravid og spesielt når du har forhøyet kroppstemperatur, da forbrenner du mer og taper mer væske. God bedring iallefall :-)
Gjest Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 takk for svaret!! Satse på at en kveld på sofaen funker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå