Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 at svigermor hadde satt dere på plass fordi du du dro på trening en fredag og deretter skulle ut med ei venninne! Som du forsåvidt aldri er...men det er samboer til de grader! Fikk beskjed om at jeg er egostisk og prioriterer helt feil! Satte hendene i siden og var skikkelig oppgitt! Sa t.o.m at det var kun samboer som gjør noe om dagen-han gjør jo alt! Skjønner ikke hvor hun får det fra, er så lang fra sannheten som det kommer.....
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Da hadde jeg blitt kokforbanna og sagt at hun skulle dra nesa si ut av ting hun ikke hadde noe med!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Da hadde jeg selv satt hendene i siden og sagt rett ut (høyt og tydelig): "Dette har du da ingenting med". Jeg hadde også stirret svært så intenst på min svigermor og ventet på om hun hadde et svar på den. Ellers hadde jeg messet opp om at vi ikke lenger levde i gamle dager - og selv sønnen hennes fikk ta i et tak. Kan ikke skjønne at det skal være et offer å være hjemme med egne barn. Ser henne foran meg....stakkars gutten min som må skifte bleie på sitt eget barn...huff av meg for svigerdatter jeg har.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Den satt! Akkurat det har hun faktisk lirt av seg en gang jeg sa det var hans tur til og skifte...Da fikk jeg beskjed om at det var jo tross alt Min oppgave!!!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå