Gå til innhold

Idefix og Latterklatten og ventetilfreddan og dere andre som har vært lenge borte:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ferien snart over så dere kommer innom igjen?

c",)

Lurer jo litt på hvordan det er med dere om dagen, sjø' !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hiver meg på denne!

Nå må dere komme hjem - snart er pizza`n klar:-D

Skrevet

Jeg føler meg truffet, men har vært innom et par ganger da ;-) Hatt 4 fantastisk deilige ferieuker (2 uker i Toscana noen dager hjemme og så resten på hytta på fjellet) og nå startet opp igjen på jobb. Men der er det travelt (prøver å være to stykker på en gang og det kan være litt vanskelig av og til...) og da blir det liten tid til dibbing. Og kveldene er fortsatt preget av mye sommerbesøk av slekt og venner. Men med dette været og skolestart som nærmer seg så blir det vel snart litt roligere kvelder også og DA er jeg her vettu.

Hadde du et stykke med pepperoni på, eller...?

Skrevet

Godt å se at du har hatt en fin ferie, det var deg vel undt....

Så travel som du til tider er og når du i tillegg må være to stykker.... ja da blir det travelt da:o)

Får du to lønninger også????

Sleng innom når det passer:o)

Ingen krav til tidspunkt her i gården altså.

Alltid gøy når vi er på nett hele gjengen, men det skal jo godt gjøres å time:o)))

Skrevet

Halloen!! hadde egentli tenkt å smugtitte litt i kveld, men kunne sjølvsagt ikkje heilt dy meg for denne! ( takk reveenka... ;-)

Har ikkje vore mykje innom i sommar, har vore å hjelpt mi mor som er sjuk, og der er ikkje noke som heiter data i hus, nei!

-men kven har no endelig kjøpt mobilt breiband... c",) Berre synd at eg blir litt avhengig av laptopen til fjortisen, då!

Men er no uansett heime idag, og prøvar å oppdatere meg her inne... ikkje fort gjort det nei...

Skrevet

Koselig å snakke med deg i går Natteravnen:-)

Jeg tenker på dere og ber om at dere får masse lys og kjærlighet som kan hjelpe dere fremover:-)

Klemmer sendes

Skrevet

Titt titt her er jeg :0) Hvor er du?...

Kom hjem i går kveld.Hatt en super ferie, men nå er jeg sliten.Det tar på og være på ferie..Og få igjen store bortskjemde gutter som har trona over besteforeldra i sommer.sukk....Men men det går seg vel til igjen...

Ct en til mamma viser at kreften er på rask tilbake gang og at cellegiften virker.trenger vi si mer enn at jubelen stod i taket og vi håper jubelen varer :0)

Skrevet

Nå ble jeg glad!!!!!

Gode nyheter med denne sykdommen betyr ALT!!!

Snakkes siden, nå skal vi på båttur med broren og fiske masse fisk;-DDD

Skrevet

Uforskammet av hele meg å ikke svare på denne altså!!

SORRY...Men jeg hadde andre ting i tankene...

Men altså,jeg kan anbefale å dra dit jeg var.Sukkh,vi hadde det fint =)

Godt å være "hjemme" igjen.Å nå skal vi lage show,hele høsten ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...