-fie- Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 i dag er jeg skikkelig lei meg. oppdaget at alle klærne er blitt for små, bukser, jakker, topper, ja alt.. og det før jeg har fått skikkelig gravidemage (er i uke 17). Hadde struttemagen vært der så ville jeg ha fremhevet den med trange topper etc, men nå ser jeg bare tjukk ut og vil helst skjule den. I morgen er det ut på shopping, og jeg begrenser meg ikke;) Noen som har noen klestips?
Sunnybeach4gull :) Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Heia! æ skjønne dæ godt, hadde det likedan for nån mnd sia!! Æ brukte tunikaer å jumpera me "høyt liv" om du skjønne? :-) å da så d rimeli greit ut til magen spratt ut :-)) Glæd dæ over kordan d blir om nån uker, da kan du gå me ka du vil ;-))
Gjest Tale30 Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Ikke ta på vei for det! Selv om du ikke ser den "ekte" gravidemagen enda så er det naturlig at du går gradvis opp i vekt. Graviditeten er virkelig ikke tiden hvor vi skal måtte bekymre oss om dette for det er temmelig uunngåelig. Jeg har ikke gått omm så mye enda, men jeg ser ut som om at jeg har tatt grovt for meg av grillmaten i sommer her jeg går rundt med strikk i knappehullet for å utvide buksa. Jeg syns bare det er morsomt jeg da.. det gjør samboer også som konsentrerer seg mest om de delene han syns er flott at vokser, og det faktum at jeg nå begynner å ta ham igjen i pondus Se lyst på det. Det er en fantastisk grunn for at klærne dine blir små.
-fie- Skrevet 5. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2008 takk for svar. Ja, skal skjerpe meg litt;)
moder3 Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 slenger meg på her.. er i uke 15 nå og har ikke fått den magen enda, bare oppblåst og blekfet som jeg kaller det.. skal i bryllup om et par uker og var på aksjon "finn kjole" i dag, men absolutt alle jeg prøvde ble feil, kjipt å gå rundt å føle seg klumpete.. men som de sier over her så kommer jo struttemagen plutselig og det blir enklere å finne ok klær igjen..
venter sistemann 38 uker Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Vet hvordan du har det. Jeg vet det blir bedre om noen uker, men det hjelper så lite på hvordan jeg føler meg hver dag hele tiden nå. Dette er sjette gangen jeg går gravid. Skulle tro jeg snart hadde vent meg til det, men nei. Vanlig tøy er trangt og mammatøy litt stort. Vi får ikke noe annet valg enn å vente på strutte-magen, dessverre. Håper tiden går litt kjappere fremover.
Maya_1 Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 Tjuvstarta på mammaklærne jeg. Noen bukser var så deilig at jeg ble gående med de i sommer selv om jeg ikke hadde fått så mye mage enda. I dag måtte jeg dra på meg noen vanlige klær igjen, og steike for ei feit pølse jeg føler meg. Ikke at de er trange sånn sett, men strammer og tyter ut på feil steder. Nei tilbake til mammabuksene
birrisj05.02.09 Skrevet 7. august 2008 #8 Skrevet 7. august 2008 Det er vel en helt naturlig prosess som ganske mange må gjennom, før magen kommer for real. Jeg har også tenkt sånn, at jeg bare ser feit ut og ikke gravid, fordi magen ikke er skikkelig stor enda, men likevel ganske stor.. finnes jo så masse vide klær for tiden, tunikaer osv, så jeg har brukt det en del, fordi jeg ganske tidlig følte meg altfor pressa i dongeribuksene, selv om jeg ikke hadde så veldig stor mage da. Men det er nydelig fint å være gravid da
gleder.meg Skrevet 7. august 2008 #9 Skrevet 7. august 2008 Mitt tips er KJØP GRAVIDBUKSER! Da blir kroppen en helt annen:) Det er fantastisk deilig å gå med stretch på magen, og magen blir formet og fin. Håper det hjelper deg!
småsmurf Skrevet 7. august 2008 #10 Skrevet 7. august 2008 Jeg har og lagt på meg, men synes at det er litt morsomt jeg, merker at det skjer noe! Mannen "erter" meg for at jeg er blitt lubben, men synes at økende størrelse på puppene er et pluss=) Vanlige bukser med knapp, klarer jeg ikke å lukke etter klokka 4. Måtte ut å handle noen topper og gensere, de gamle ble for korte, så magen begynte å tyte ut.., kjøpte vanlige klær, bare de som går litt mer nedover rumpa.=) (Hadde stort sett bare sånne som slutter rett nedenfor bukselinninga). Prøvde en mammabukse, hadde ikke tenkt å kjøpe den, men den satt så godt, at jeg bare måtte ha den=) Litt tidlig å begynne enda da. er i uke 14, men gi meg en måned, så må jeg nok. Jeg følte og at jeg så mer gravid ut når jeg fikk på meg den buksa=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå