Lipsy Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 På fredag er det 6 uker siden jeg hadde SA og utskrapning. Naive meg hadde faktisk trodd at kroppen skulle komme i gang igjen med en gang,men det ser ut som det blir litt vanskelige enn som så.. Er det ikke vanlig at mensen kommer tilbake etter 4-6 uker? Er det andre som også går og venter, og hvor lenge venter man før man oppsøker lege? Er det noen som vet om det finnes en behandling som legen kan gi for at mensen skal komme raskere tilbake?
Mikkemafian Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Jeg venter også!!! Har ventet i 5 uker nå, og kommer den ikke neste uke, så oppsøker jeg lege. Vet ikke hva som skjer etter det dessverre...
Barbarella og froskebarna Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Hei, har hatt en MA med påfølgende SA og utskrapning. Fikk da høre at mensen skulle komme 4-6 uker etter utskrapning, men at alt opp til 8 uker er normalt også... Tror ikke de kommer til å gjøre annet enn å si at du må være tålmodig, dessverre... Du kan ikke være gravid, da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå