Katio Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Har lyst på en 3-hjuling som vogn nr 2, men ser at det er så mange å velge mellom. Liker veldig godt TFK Joggster Twist, men ser at det er quinny, Oth og div andre vogner på markedet. Noen anbefalinger?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Hadde valgt TFK eller Easywalker Sky
LegallyBlond Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Har oth for andre gang nå (hatt både til eldste og yngste) og er knallfornøyd med den vognen. Etter min mening er oth og easywalker sky bedre å trille enn tfk joggster twist, men tfk har noen flere finesser som håndbrems og regulerbart fotbrett. Den har også størst sittedel og lengst liggelengde. For meg ble tfk litt for ruvende og siden jeg kjente en del forskjell på trillekomforten iforhold til oth så ble det sistnevnte igjen her, men det er jo egentlig smak og behag. Kjempevogner alle tre! Quinny ville jeg ikke valgt, likte dem ikke noe særlig selv (erfaring med speedi og buzz) og de får mye dårlig omtale. Ønsker du en rimligere vogn enn de tre som er nevnt øverst her så GT safari eller babyjogger gode alternativer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå