Gjest Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Vi skal i bryllup til helga og jeg sitter med blankt kort og like blankt hode. Noen som har tips til hva man skriver i slike kort??
-fie- Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 synes også det er vanskelig, jeg pleier alltid å skrive noe kort som f.eks; kjære ....og ...... gratulerer med den store dagen og lykke til videre...
Gjest Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Det er noe slikt jeg pleier å ende opp med jeg også... Men dette er noen vi kjenner så godt, og jeg ville skrive noe som er litt ekstra koselig (men ikke for langt...). Får vel løpe ned i boden og se hva folk skrev på kortene til oss ;-)
svanemamma Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Jeg skrev dette i et bryllupskort: Vil man at en ting skal vare må man streve med å spare, men om kjærlighet på jord gjelder omvendt disse ord. vil man det skal vare, må man gi å ikke spare. Andre forslag: Til Brudeparet. To blussende ansikt Lyser i lykkens glans Hånd i hånd Skal livsveien vandres- Om det blir bakker Så ta de med dans T.W. Til Brudeparet Se hver morgen Som en dyrebar gave Fra hverandre Og hver kveld- Som en inderlig takk T.W. Til Brudeparet Kjærligheten eies ikke Og kan ikke eies Og skal den vare Må den pleies! T.W. Kjære Brudepar Livet er en diamant Som slipes etter ønske- Med kjærlighetens glød Vil den stråle Til Brudeparet Se solen i hverandre Når det regner som mest T.W. Kos dere i helga da :0) Klem.
Gjest Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Takk! Skal bruke kvelden nå på å komme over en heller "mislykket" glansvask, skulle farge det litt brunere, men det ble mildt sagt rødt! Det ble ikke stygt heller, det ble bare ikke som jeg hadde lyst til at det skulle bli... går heldigvis ut igjen etter ca 8 vask, så det er jo ingen krise! Heldigvis skal jeg ha en kjole som passer til de fleste hårfarger ;-)
svanemamma Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 Huffda. Masse lykke til :0) Det blir nok bra uansett skal du se :0) Kos dere masse og god tur :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå