mai mammaen til to Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 denne episoden er grusom syns jeg.. stakkar hun utenlandske damen... kjenner jeg er utrolig glad for at jeg er ferdig med å føde for denne gangen..hehe
Gjest Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Sitter klistra, det er jo forhåpentligvis framtida mi jeg får et lite innblik i ;-)
T**** mamma:) Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Ååh. Tusen takk for det innlegget! hehe. Hadde rett å slett ikke fått med meg at det var en ny sesong. Nå sitter jeg klistra.
* 5 om dagen * Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 er det ikke gamle episoder da?? trodde jeg hadde sett ho før jeg...
T**** mamma:) Skrevet 5. august 2008 #7 Skrevet 5. august 2008 Pokker. Noen ny sesong var det ikke:p Så disse episodene mange ganger når jeg var gravid.
Musemor med tre søte små Skrevet 5. august 2008 #9 Skrevet 5. august 2008 Jepp. Selv om jeg har sett den før
xxxJulianexxx Skrevet 5. august 2008 #10 Skrevet 5. august 2008 Jaaa, jeg følger med på den serien nå ja:o) Turde ikke se den da den gikk første gangen fordi jeg var gravid. Graviditeten min endte opp i prematur fødsel i nettopp Drammen, der serien er laget. Så nå synes jeg den er sååå koselig. Jeg synes jo jeg kjenner mange av jordmødrene også da. Og begge jordmødrene som var tilstede under fødselen er med mye i serien. Koselig å se dem igjen:o)
mai mammaen til to Skrevet 5. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 5. august 2008 jeg har sett dem før og.. var gravid når jeg så dem. men gikk helt greit det.. syns synd på hun damen jeg som fikk ut den store babyen... glad jeg har født barn som er normal str... 3.2 og 3.5 kg..;)vondt nok å få ut dem og
Fire småtroll Skrevet 5. august 2008 #12 Skrevet 5. august 2008 Uff, den fødselen er nesten som en kopi av min siste, skuldrene til ungen satt bom fast... Helt forferdelig å se, for hos oss gikk det ikke bra, jenta mi fikk varige skader. Den følelsen, når barnelegen løper avgådre med en livløs unge, den unner jeg ingen! Glad jeg har blitt lovet keisersnitt denne gangen, selv om jeg gruer meg for det også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå