Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 metter veldig der og da....men så blir vi sultne igjen. Tror jeg må lage en pizza til kvelds jeg:-) Er så koselig når alle jentene mine er hjemme og samlet igjen. Og siden jeg trenger litt trøst så skulle vel en hjemmelaget pizza passe bra:-))
Karomamma Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 PIZZA, yeah!! Og den hjemmelagde pizzaen din tar jeg gjerne et digert stykke av altså!! På forhånd takk
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Jeg haaaar spist pizza. Det hjalp ikke det heller. Nå har jeg hoppet ned i Pringles'en, Cheese Doodles'en og Chilinøtteboksen. Noen dager bare er helt for jævlige! Men til uka da skal jeg til en viss dr. Lindberg...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2008 Næmen kjære, skal du også ha mensen snart;-D
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Ja, du skal se at det er forklaringen....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. august 2008 Oppskrytte saker det derre altså;-D Kunne gjerne hoppet over og ut med den saken der nå..............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå