cherry coke Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 som kan fortelle meg hvordan symptomene arter seg?
Kuredu Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Jeg har hatt det to ganger. Det er en brennende, sviende smerte helt øverst i magen, rett under brystbenet i midten hvis du skjønner. Det er en ganske intensiv smerte som ikke går fort over. Husker ikke helt om det kom etter at jeg hadde spist eller om det var hele tiden, men det var iallefall veldig vondt. Fikk det iforbindelse med mye stress en periode. Jeg gikk til legen og fikk beskjed om å bruke gaviscon tyggetabletter fra apoteket (reseptfritt). Det fungerte utmerket! Brukes også ved vanlig halsbrann...
cherry coke Skrevet 5. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2008 Takk for svar=) Var du plaget med selve magen også? Som diare/forstoppelse og kvalme?
meg & to små vampyrer Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Ifølge legen min har jeg kronisk magekatarr... Men jeg har smerte lenger ned i magen. oppblåst mage med voldsomme smerter som kommer takvis og kan vare alt fra noen timer til flere døgn. Smertestillende, syrenøytraliserende osv hjelper ikke. Reagerer ikke på noe spesiell mat.
cherry coke Skrevet 5. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2008 Jeg har også rie lignende smerter. Og diare-mage selv og det ikke kommer noe særlig ut. Kvalmen er uutholdelig...
meg & to små vampyrer Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 Ja, ganske intense smerter. Og mye luft i magen. Som bare blir der. Om du skjønner. Og oppblåst så jeg ser ganske gravid ut, magen står ofte minst 10-15 cm ut....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå