firemerkersmør Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 I det siste har jeg skrevet flere innlegg, og ingen svar. Og dum som jeg er tar jeg ikke hintet, og dytter selv så den kommer øverst, en gang, og to ganger.... Ingen svar. Så, er jeg dårlig likt av alle her inne????? Jeg bare spør. Rimelig lei ja. Men når det kommer milelange innlegg om ikkenoe, da svarer dere???? Jeg skjønner ikke greia. Så hvis noen kan svare meg på det??? Men jeg må vel dytte denne selv også.
Gjest Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Ser ikke på nick, jeg, svarer på det jeg kan svare på. Hvilke innlegg har du skrevet, da?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Jeg kan ikke huske og ha sett nicket ditt før... Jeg svarer på det jeg finner interesant eller det jeg kan svare på.. Kikker ikke på hvilket nick som har lagt det ut i utgangspunktet...
Gjest Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Ikke av meg i hvertfall ;-) Har ikke lagt merke til noen innlegg fra deg..? Jeg svarer hvis det er noe jeg vet noe om eller er interessert i.
juniorsen Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 Da er det vel ingen som har hatt svar til deg da?! Husk at overskrift har mye å si også!!
Septemberstjerna og Martine Skrevet 5. august 2008 #7 Skrevet 5. august 2008 Jeg har ingenting imot deg Må si at jeg føler det samme selv noen ganger. (Egentlig som oftest) Men noen ganger får jeg veldig bra respons. Kommer vel an på temaet og interessen rundt det...
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 5. august 2008 #8 Skrevet 5. august 2008 har ikke noe med det å gjøre nei. folk svarer på det de vet ...har ikke noe med deg å gjøre nei..
Sånn kan det gå Skrevet 5. august 2008 #9 Skrevet 5. august 2008 Er det interessante tema du tar opp da, eller spørsmål som noen her vet svar på? Jeg for min del kan ikke huske å ha sett nicet ditt noe gang før så om du har gjort noe for å bli dårlig likt aner jeg ikke. Men så følger jeg generelt ikke med på hvem som "heter" hva eller gjør hva heller jeg da, jeg svarer rett og slett i tråder slik det faller meg inn der og da.
~Roskva~ Skrevet 5. august 2008 #10 Skrevet 5. august 2008 Det har ikke noe med deg å gjøre, da, vet du :-) Det er lett å ta det personlig når man ikke får svar - men det har ikke så mye med HVEM det er som skriver å gjøre. Årsakene til at du ikke får svar kan være mange - enten at ingen vet svaret på det du spør om, eller at overskriften på innlegget ikke lokker noen til å lese det, eller at ingen var så interessert i å diskutere akkurat det temaet akkurat nå, eller at det ikke var så mange inne med tid til å diskutere saker og ting akkurat da du skrev innlegget... Av og til er det mange her inne med allverdens tid til å prate skit, og andre ganger ingen... Det hjelper i hvertfall ikke å skrive sure/sårete innlegg om at "ingen liker meg" ;-) Hva var det du lurte på, da?
brooklyn Skrevet 5. august 2008 #11 Skrevet 5. august 2008 Jeg husker nicket ditt, men det med rabarbradessert kan jeg ikke, så det lar jeg rett og slett være å svare på...
Slalotte Skrevet 5. august 2008 #12 Skrevet 5. august 2008 jeg også har følt det sånn de siste dagene.. Men det er bare sånn det er.. Folk svarer på ting de vet eller kan litt om..
petite fleur Skrevet 5. august 2008 #14 Skrevet 5. august 2008 Ha ha ha :-) Kan heller ingenting om rabarbra (la merke til innlegget ditt), derfor svarte ikke jeg heller.
Monica Geller Skrevet 5. august 2008 #16 Skrevet 5. august 2008 Ser at de fleste svarer at det ikke er personavhengig om de velger å svare på et innlegg eller ikke... Vel, det anser jeg å være et stykke unna sannheten da enkelte DIB-kjendiser får mange svar på sine innlegg uansett hvor "kjedelig" innlegget er. Overskrift og tema er nok også viktig, men INGEN må komme å fortelle meg at det ikke spiller noen rolle hvem som har skrevet innlegget. Jeg har vært her inne så pass lenge at det vet jeg :-)
Pysa Skrevet 5. august 2008 #17 Skrevet 5. august 2008 Hadde du kommet til riktig i hvert fall av og til, hadde vi nok likt deg bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå