Reveenka Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Hehe, joda, det pakkes og snekres på harde livet! Mannen driver på for harde livet nede på rænsjen med å få i stand den nye gangen med bad og soverom mens jeg teller på knappene hva som er viktigst å få med seg nedover nå i starten. Nå er bilen proppfull av esker og diverse løsøre og snart drar jeg avgårde på nattevakt. I morgen skal jeg male litt - trappegangen og stua kunne trenge en tøtsj av kosten for å ta seg litt bedre ut.. Til fredag skal de største revungene på sin første sfo.dag på ny skole, mens minste revungen skal på barnehagetilvenning til tirsdag. Og lørdag er vi invitert ned til naboene(et vennepar) nede i bygda for å spise middag og for at ungene skal få bli kjent med deres før skolen starter - så har de noen kjente fjes i skolegården c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2008 Wow!!! Jeg må si det igjen; Jeg blir imponert av det tempoet deres!!! Her går det unna og det høres ut som dere kjører effektivt på!!! Flott med nye naboer som åpner hjertedøra!!! Ha en strålende uke!
Reveenka Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Hehe, tempoet er det ikke noe å si på, men det ser jo ut som om lynet har slått ned i kjølvannet vårt da c",)
Karomamma Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Jepp jepp jepp, dere er tøffe!! Det blir kjempebra, skal du se Koselig med nye naboer og lekekompiser til revejentene!! PS - husk å spørre alle kollegene på nattevakt om de kan bytte med deg den 15. august......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå