fru H Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Hei alle sammen Fant ut igår at jeg er gravid, ventet ikke mensen før i morgen, men klarte ikke la vær å teste da tempen min plutselig begynte å stige enda et hakk. Nå ser det ut som jeg har termin rundt 20.april. Gleder oss helt villt. Tulla vi har fra før ble to år i april. så dette skal bli spennende. Nå håper jeg bare at den forferdelige kvalmen velger å avstå denne graviditeten, følte jeg fikk min dose i forige svangerskap:-) (mistet 9kilo) Gleder meg til å høre til her en stund nå etter noen "lange" mnd på bli gravid. (var kun4mnd, men det føles lenge, he he)
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Gratuleler:) Satser på kvalemen holder seg vekke fra deg då ja;) Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå