Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen

Fant ut igår at jeg er gravid, ventet ikke mensen før i morgen, men klarte ikke la vær å teste da tempen min plutselig begynte å stige enda et hakk. Nå ser det ut som jeg har termin rundt 20.april. Gleder oss helt villt.

Tulla vi har fra før ble to år i april. så dette skal bli spennende. Nå håper jeg bare at den forferdelige kvalmen velger å avstå denne graviditeten, følte jeg fikk min dose i forige svangerskap:-) (mistet 9kilo)

Gleder meg til å høre til her en stund nå etter noen "lange" mnd på bli gravid. (var kun4mnd, men det føles lenge, he he)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratuleler:) Satser på kvalemen holder seg vekke fra deg då ja;) Lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...