Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Jeg var vilt forelsket i en fyr på ungdomsskolen, vi hadde et slags forhold, men var aldri kjærester. Vi hadde det fint når vi var "sammen", men jeg innså også da at vi aldri hadde noe fremtid, selvom en del av meg gjerne ville tro det. Vi har hatt kontakt med jevne mellomrom, litt sms, samtaler i tlf, (helst fylla) og noen sporadiske møter. Jeg traff pappaen til første barnet mitt, men jeg hadde fortsatt følelser for denne x'n. Forholdet til barnefar var skrantent, og jeg hadde ved et par andledninger sex med denne x. (Jada, skam meg). Jeg flyttet fra faren til første barnet og traff en annen (nå samboer, og far til mitt andre barn). Vi har det fantastiks, og han var den første som noensinne klarte og få meg til å glemme X!!!!! Jeg var så glad!! Følte at det var som et spøkelse som forsvant ut av skapet mitt for godt, og jeg slo meg til ro med det! Men, ved et par anledninger har jeg snakket med han på msn/facebook. IKKE snakket om ting som ikke er "lov", og sambo VET at jeg prater med han, og han vet også om vår fortid... MEN, nå har følelsene kommet tilbake!!! HVORDAN BLI KVITT DE????? Jeg kommer aldri i min villeste fantasi til å ha sex med denne mannen igjen (selvom han vil, og til tider jeg også..) til det har jeg det for godt! Jeg nekter og risikere det fine forholdet jeg har for noe som aldri blir noe annet enn sex. (jævla god sex, men dog) SÅ, hva skal man gjøre??? Jeg har tidligere prøvd og blokkere han på msn/nettby/facebook, and so on, men jeg tenker så mye på han... aner ikke hvorfor! Har hatt perioder der vi ikke har snakket på bortimot 2 år, men det hjelper ikke! Han dukker opp i hodet mitt uansett! OG, han er, hvertfall var, en god venn.. Som sagt, samboeren min vet at jeg har kontakt med han, og det bryr han ikke, så lenge jeg holder meg på matta, hvilket jeg jo vil!!!! HJELP!!!!!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Ingen som kan svare? eller legge det ut på skravle for meg? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå