Seemly Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Jeg er i 24 uke og har begynt å "lekke" fra puppene.. Husker ikke når jeg begynte å lekke forrige gang jeg var gravid, men kan liksom ikke bli engi med meg selv om det va så tidlig...
Fikkennydeliggutt08 Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Jeg begynte å lekke i uke 27. Ikke så mye, trenger ikke å gå med ammeinnlegg ennå.
Mina75 - *tobarnsmor* Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Jeg er i uke 33 og lekker ingenting... Har et par ganger kunnet ane litt fukt, men vil ikke kalle det lekkasje!
KaWi Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 jeg begynte vel på den tiden jeg også... I uke 23/ 24. Ikke mye, men av og til så må jeg bruke ammeinnlegg... No herk, men vet at maskineriet virker da.... Så får man ser om man får til dette med ammingen.
Laybik Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 jeg er 39+3 og lekker ikke i det hele tatt! Det kan komme en liten dråpe ut dersom jeg kniper, det er det eneste. Begynner alle å lekke??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå