metaMORfose Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Mannen min pakker for meg nå, og det bærer på sykehuset for meg. Feberen er høyere og brystet gjør vondere. Vet ikke om jeg blir innlagt, men tror kanskje det. Jeg som aldri er syk. Vær flinke bammere og ta vare på hverandre. Jeg gir lyd fra meg så fort jeg kan - pakker med pc og mobil. )) Veldig lei for all klaging og sykdomsprat i det siste. Jeg skal komme sterkere tilbake. Ha en god kveld alle sammen.
NoDoubt Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Off da, det hørtes ikke bra ut. God bedring og hold oss oppdaterte:-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Dra og bli frisk nå!!! =) Lykke til og god bedring!
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei, du skulle jo bli frisk sa jeg.. go bedring fortsatt =) tenker på deg =)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Off så dumt da at du skulle bli verre. Men bra at du reiser og får hjelp!! Så blir du fortere frisk!! Venter spent på å høre fra deg igjen, og håper da at det er god bedring hos deg:) Og ikke vær lei deg for "klaging", er jo bare slik det er nå, fakta, og glad for å at du deler de med oss, og får snakket litt om det. Det hjelper. veldig mange god bedrings klemmer fra meg til deg:)
2 små orkaner Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 Oi så dumt. Men bra du dra for å bli fikset (frisk):-) Og du, man har lov å klage og syte når man rent faktisk er så syk at man bør dra på sykehuset.... Ta godt vare på deg selv og bli fort frisk igjen. Klem fra
lillebror er " forsinket" Skrevet 5. august 2008 #7 Skrevet 5. august 2008 Haaper du blir frisk snart. Lykke til og god bedring :-)
Mille** Skrevet 5. august 2008 #8 Skrevet 5. august 2008 Huff da, såpass! Ønsker deg riktig god bedring. Klem
blond Skrevet 5. august 2008 #9 Skrevet 5. august 2008 Jeg synes ikke du syter og klager her inne. Det må være lov å fortelle hvordan man har det uten at det er klaging!! Ønsker deg god bedring!
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 5. august 2008 #10 Skrevet 5. august 2008 Ville bare sende deg en varm klem med ønske om riktig god bedring
piano♫ Skrevet 6. august 2008 #12 Skrevet 6. august 2008 Uff da...det der hørtes ikke noe særlig ut. Håper du får god hjelp nå! God bedring! Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå