Gå til innhold

Prøvere!

meg & to små vampyrer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange dager er det vanlig å ha el-slim?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2-3 dager tenker jeg.. Men litt ekkelt spm siden du spør.. Er det meningen at "slimet" skal være skikkelig slim.. Altså ikke helt rennenes????

Skrevet

Ja, det skal visst minne om eggehvitte...

ingen spm er for ekle for en prøver da:)

Jeg har reg el-slim i 4 dager nå jeg,... hva er det det betyr? :(

Skrevet

Har ikke peiling på hva det betyr.. Og jeg visste helt seriøst ikke helt hva el slim var før jeg skjønte kombinasjonen her om dagen når jeg hadde el.. Og jeg merket dette ekle slimet.. hehehe.. Har jo merket det før også.. Men ikke tenkt over at jeg da hadde el antagligvis..

Blir litt klokere hver dag ja.. Også en fin måte og vite når jeg skal hoppe på mannen.. :P

Skrevet

men du er jo ikke inne på "bli gravid".. da hadde visst det vet du:)

når er det du forventer ikm?

Skrevet

18/8... Og nå har vi faktisk hatt sex 2 ganger på eggløsningsdagene også... Så håpe nå da.. Bare ikke håpe for mye.. hehehe..

Ifølge kalenderen burde jeg egentlig hoppe på han i dag også... Men litt gretten så vet jaggu ikke om jeg klarer det.. hehehe...

Skrevet

jeg har tirsdag 19/8... :) Men har jo el-slim i hytt og pine. Hmmm. Har hatt sex minst annenhver dag i denne periode også.

Jeg burde jo ha sex i dag også, ,men er syk. Får vel kanskje ha sex allikevel da. :)

Skrevet

Usj ja jeg jobber med saken.. Prøver og bli happy på mannekreket i huset igjen så jeg kan få kavet meg oppa han i kveld... men funker dårlig så langt.. hehehe... Sex er jo bra for immunforsvaret... Du har ingen unnskyldning... hahaha... :P

Skrevet

Bra for immunforsvaret du liksom, he he:)

Skrevet

Det er sant... hehehe.. Blir ihvertfall lykkelige.. Sex kan fremkalle endorfiner ( heter det vel) som gjør at vi blir "lykkeligere"... Hmm... Bra mot depresjoner også da kanskje??? Får man det på respet kanskje???

Skrevet

Ja, om man er i form til å orke å jobbe mot orgasme så...

Men om man er så sliten at hele kroppen føles som smerte så blir det jo el-sex uten noe endorfiner antakeligvis.

:) og da er det ikke bra for MITT immunforsvar,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...