Gå til innhold

Det er virkelig trist

Anbefalte innlegg

Skrevet

å si hadet til alle mine tre reservebarn på løpende bånd.

I ettermiddag har vi vasket ned leiligheten til niesen, i det gamle huset til søsteren min og det er så trist at jeg bare tutet.......vasket og tutet, for man er jo effektiv samtidig som man er trist.

Føler at det er så mange følelser som kommer opp og det blir ennå mer tydelig at søsteren min ikke er her lenger. Hun som alltid var den stødige som organiserte og fikk oss i gang når det var noen prosjekter som skulle gjennomføres.

Foreldrene mine er slitne og har blitt gamle siste året....de orker ikke så mye lengre og jeg kjenner at det nå er mine skuldre som må være den som tar tak og organiserer de yngre.......det er faktisk litt sårt, rart og uendelig trist på et vis.....

Jeg er vel rett og slett i ferd med å bli voksen og ser hva livet kan bringe....

Samtidig så kjenner jeg også takknemligheten for alt jeg har og alle som er rundt og har vært i mitt liv............mange følelser ja......

Og godt å skrive det ut...........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender deg en sekk med klemmer jeg...:=)

Skrevet

Det er ikke alltid så lett å være menneske, av og til får vi mye å bære på - og å miste noen for tidlig setter spor som nok aldri blir visket bort.

Jeg har vært i begravelse i dag, til mormors venn gjennom tolv år. Hun døde i fjor vår, 100 år gammel og han vi fulgte i dag ble 97.

Det er sørgelig når de gamle i familien blir borte - de som har fulgt en hele ens liv etterlater seg tomrom selvom det likevel er slik det skal være; en dag tiden til å dra avsted kommet og neste genereasjon rykker opp til å bli de eldste.

Mye verre når noen drar for tidlig; skjønner veldig godt hvordan du har det i dag selvom det vi har mistet ikke er helt det samme. Klemmer sendes pr. omgående til deg og samboeren, små og store rosaer, tantebarna og foreldrene dine.

Skrevet

Takk o takk jenter, nå tuter jeg ennå mere........det er godt å ha dere!!!

Eldstejenta mi kom og ga meg en deilig bamseklem når jeg kom hjem i sted.....hun så at jeg strevde med tårene.........det er godt med godinger som dere alle:-)

Skrevet

Oi da, her får du flere klemmer!! Skjønner at du føler ansvaret, det må være veldig spesielt å steppe inn for søsteren din på den måten :)

Look at the bright side: nå må du vel komme til Oslo og besøke niesen av og til (og kanskje stikke innom noen andre du kjenner......?)

Skrevet

Ja, vet du hva....akkurat det har jeg tenkt på siste dagene. At nå skal jeg jammen ta turen litt oftere:-)

Det er fint å tenke på det!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...