prekæs Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Må jo være en perfekt blanding det. Personlig kan jeg komme på flere brukbare yngre mann alternativer. Er jeg gris da?
fumlis og skrikerungene Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Prekæs... Du er ei skikkelig purke!!!! Jeg merker jeg er litt paranoid når det gjelder deg.. Du har en tendens til å angripe mine innlegg du, med "motinnlegg"! Hehe;-) Neida. Men modne kvinner og yngre menn er en perfekt blanding det!! Jeg kunne godt tenkt meg en viril hingst på 20;-) Og, nei da, det er ikke store aldersforskjellen, men den veien er det jo egentlig det allikevel???
FuckFace Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Nei nei nei, jeg ville aldri i livet hatt en på 20! Men når jeg nærmer meg 40, kan jeg godt ta en på 30. Tror det er litt bedre den veien. Smårips på 20 kan jo ikke så mye, med valpefett og klossete bevegelser.... hehe Men en voksen Mann som kan sine saker når man selv er i sin såkalte beste alder, som de på 40 sier, det er nok tingen!!
prekæs Skrevet 5. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2008 Stemmer det. Det var deg med klypedyr for en mnd siden. Det tenkte jeg ikke på
nr2eprins Skrevet 5. august 2008 #7 Skrevet 5. august 2008 Ok. da er jeg det som betraktes som en moden kvinne. Og jeg har funnet meg en yngre mann..hele 3 år. Hærlig )))
fumlis og skrikerungene Skrevet 5. august 2008 #8 Skrevet 5. august 2008 Hehe;-) Bare innrøm det, du er ute etter meg!!!!
FuckFace Skrevet 5. august 2008 #9 Skrevet 5. august 2008 38 ifølge profilen din? Ja, da begynner du vel å nærme deg en moden kvinne... Ihvertfall voksen... Men så har du disse fraskilte kvinnene på 45+ som reiser på charterturer til syden sammen og tror de er 18 igjen. De ser mer patetisk ut sammen med yngre menn. Disse vil jeg kalle overmoden...
fumlis og skrikerungene Skrevet 5. august 2008 #11 Skrevet 5. august 2008 Men nå må du tenke på når hankjønnet når sitt seksuelle høydepunkt når de er rundt 20 da:-) Etter det går det bare nedover. All verdens kunnskap har intet å si når den ikke står!!! Og kunnskapen har jo vi, så hingsten lærer fort;-)
FuckFace Skrevet 5. august 2008 #12 Skrevet 5. august 2008 Hehe, takker for det, da... Er gjerne litt moden jeg og?? Fumlis, jeg har hørt menn er på topp som ca. 28 og kvinner når de er ca. 38.. nr2eprins har en fordel der, ja... Så vi har vel ca. 10 år igjen å lære på. Må jo bli rene sexgurueksperten da, så godt som det er nå... hehehe
fumlis og skrikerungene Skrevet 5. august 2008 #13 Skrevet 5. august 2008 hmm... Jeg har hørt i begynnelsen av 20 årene jeg da.. Samma det, eller håper egentlig du har rett:-) Jeg tror egentlig ikke jeg har mer å lære da.... *kremt*
FuckFace Skrevet 5. august 2008 #14 Skrevet 5. august 2008 Hehehe... Føler meg ganske utlært selv, men det er sikkert noen triks jeg ikke vet om. VI får vel utveksle litt erfaringer på lørdag!! Fått barnevakt, forresten? Hvor starter vi?
fumlis og skrikerungene Skrevet 5. august 2008 #15 Skrevet 5. august 2008 Haha:-) Vi får gjøre det. Gleder meg ihvertfall veldig!! Jeg er fortsatt litt usikker ang barnevakt, en blir hentet tidlig på lørdag.. Og regner med at det ordner seg med minsten også;-) Ellers får dere komme hit... Er jo ikke sååå langt!!! Vel.. Har ikke pratet med venninnen min ennå, men ellers kunne vi sitte hos deg?
FuckFace Skrevet 5. august 2008 #16 Skrevet 5. august 2008 Åjaaaada, er jo bare ca. 10 min med bussen til byn herfra. Ellers går jo takstameterbil litt fortere. Hvem blir det? Deg, meg og Ludderet?
fumlis og skrikerungene Skrevet 5. august 2008 #17 Skrevet 5. august 2008 jeg liker takstameterbil best;-) Men det blir interessant å komme seg til deg da.. Er ikke kjent i områdedet i det hele tatt. Det blir oss tre ja;-)
FuckFace Skrevet 5. august 2008 #18 Skrevet 5. august 2008 Det er fryktelig enkelt.... Bare å ringe... Men hvor bor ludderet da? Ikke adr. da, men hvor i området?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå