Pusine1984 Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Hei Vi har et lite problem. Det er nå snart 3 år siden jeg sluttet på ppille. Enda har jeg ikke blitt gravid med samboeren min. Vi har prøvd masse kjæringråd. Har kjøpt el tester og bruker dette. Er det noen gode tips. Takker for gode tips
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 vær hos legen? jeg fikk pergo nå etter 6 mnd.. ¨å dere burde gjærne prøve de de fleste blir fort gravide da...
elisabeth89 Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 hei! jeg er ei jente som heler ikke har blitt gravid enda, etter 8 mnd prøving. her kommer et dumt spm: hva er pergo?????????
Pusine1984 Skrevet 5. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2008 Hei Takker for det, da får vi ta ein tur til legen. Har hørt om personer som har holdt på i 2 år, men ikke så lenge som vi.
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 jeg begynner på pergo nå etter 6 mnd de forsterker eggløsningene og de pleier hjelpe på første forsøk... tante og de prøvde to år men ikke noe skjedde en pergo kur å 9mnd senere en gutt han er snart 11 mnd:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 Hei:) Du burde ta kontakt med legen din, så dere får utredet hvorfor du ikke blir gravid (hvis dere ikke har gjort det allerede da). Her er en vitaminkur du kan prøve: 2 vitamin E kapsler 2 sink tabletter (tas av begge to) 2 wild yam kapsler 1 multivitamin 1 folsyre Lykke til, håper du snart blir gravid!
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 5. august 2008 #8 Skrevet 5. august 2008 er ikke de litt mye piller?? bare lurer liksom er ikke så begeistret for sånt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå