moki med aprilbebis Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Når forteller dere familien at det er en liten spire i magen? Jeg har lyst til å fortelle den nærmeste familien, men er bare i uke 6 nå, det kan jo gå galt...
lillepersille82 Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Vi fortalte det til familien i helga. Jeg er 7+6 i dag, syntes egentlig det var greit å fortelle det så tidlig. Hvis noe går galt, har vi jo dem å dele det med. Er ganske nært knyttet til foreldre/svigerforeldre og synes det ville vært kunstig å gå gjennom en evt spontanabort uten å fortelle det til dem. Men til venner og kjente, venter vi til etter uke 12
casandra1980 Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Jeg tror det blir rundt uke 8 (er i uke 5 nå),for da skal det være et stort bursdagsselskap for to stk i familien..,da tror jeg ikke at jeg orker holde tett lenger:)
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Eg har ikke sakt det enda, å eg er 10+5.. Vi skal si det til foreldrene mine og svigerforeldrene etter torsdag når vi har sett at alt er bra med den lille i magen:)
sniiki-mamman til Thea& Elias Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Vi har ikke fortalt det enda, tenker å vente til 12 fulgåtte uker.. nesten alle veninnene mine vet da..to av dem har termin i mars akkurat som meg
happy75 Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 Du må nesten avgjøre selv hva du vil. Sist gang fortalte vi da vi var 8 uker på vei...blir nok fær denne gangen. Om d skulle gå galt ønsker jeg at de nærmeste skal vite det,så du må bare finne ut hva du vil;) Lykke til;))
moki med aprilbebis Skrevet 5. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. august 2008 I utgangspunktet kunne jeg tenke meg å vente noen uker til, men det er mammas bursdag, og da er det en perfekt mulighet. Har tenkt på å gi en babybody i gave, for da skjønner hun helt sikkert hva som er på gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå