Gjest Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 skal noen kjøpe den bamsen som lager fosterlyd? http://www.servicesystemer.no/productview/19373016/ er så i tvil om jeg skal bry meg med å kjøpe den..men den ser jo så koslig ut..å tenk om babyen hadde roet seg fortere med den..at han føler seg "tryggere" når han hører den kjente lyden.. alt jeg tenker på
C@milla *EMIL* Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Nei det har jeg ingen planer om;o) Jeg synger til han hver dag, jeg og pappaen, så håper den sangen gjør han rolig jeg da..hehe..krysser fingrer og tær
Lillepusen-78 Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Ååååå, den var søt.... Fikk lyst på den til den lille gutten vår.... Vet du hva den koster omtrent?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Nei det skal jeg ikke, den er søt men ikke verdt pengene. Yngste roet seg utrolig kjappt da jeg sang en sang jeg hadde sungit før henne når jeg var gravid. Håper på det samme nå=)
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Jeg spilte klassisk musikk (brukte øretelefoner over magen) hver kveld i mange måneder. Det funker virkelig!!!! I dag er han 3 år (snart) og han roer seg den dag i dag på den plata. Spiller den ikke for ofte...
Gjest Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 den koster rundt 500 kr.. ja jeg er ganske enig med dere..å synge en sang heller..d har jeg gjordt til begge mine å d har funket veldig bra..å d er nå kosligere å ha den tiden sammen med babyen å synge å dille litt:) så jeg tror nå at jeg har bestemt meg..ahh lettelse hehe..en ting mindre å tenke på men den var jo søt da..
Gjest Skrevet 5. august 2008 #7 Skrevet 5. august 2008 morelli: jaaa d gjorde jeg og med mine to gjennom svangerskapet:) å de roet seg veldig inni magen :)men d så er litt synd,var at jeg ikke fortsatte å spille d etterpå.. denne gangen har jeg ikke gjordt d..
Mamma til to tette Skrevet 5. august 2008 #8 Skrevet 5. august 2008 Vi har også en sang som vi synger hver kveld for storebror og den sang jeg også hver kveldstid når han lå i magen. Begynte t.o.m før han kunne høre he he. Men det var faktisk helt utrolig hvordan han slappet av i hele kroppen og bare nøt når jeg sang den sangen når han var bare noen dager gammel. Samme nattasang har nå lillesøster hørt hver kveld så regner med den gjør susen.
Gjest Skrevet 5. august 2008 #9 Skrevet 5. august 2008 ååå så koslig:) jeg og har fast kveldssang til mine to ..så han er jo vant med å høre den..men jeg er ikke flink til å synge til magen hehe..men synger den to ganger i løpet av en kveld så håper han kjenner den igjen,.,
Buble Skrevet 5. august 2008 #10 Skrevet 5. august 2008 Jeg har kjøpt den til lillegutt. Har pakket den med i bagen, og den skal være hans første bamse fra mamma og pappa:-) Gleder meg til å "gi" den til han:-):-) Kjøpte den i kremfarget da.. De bruker disse bamsene på prematuravdelingene på sykehusene, så jeg vil tro at de virker på noen ihvertfall :-)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 5. august 2008 #11 Skrevet 5. august 2008 Hvor mye synger dere til magen da? Jeg er 36 uker og har ikke sunget.
Gjest Skrevet 6. august 2008 #12 Skrevet 6. august 2008 hadde jeg ikke hatt de to barna jeg har ..så vet jeg ikke hvor mye synging d hadde blitt..hmm.. men siden jeg synger til de begge to om kvelden ,go natt sang så blir d ca to ganger om dagen: men har begynnt å nynne den sangen av og til og i d siste:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå