Gå til innhold

På'n igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på en ting..

Har to barn som jeg ble gravid selv om jeg gikk på pillen (to forskjellig piller).. Har fått høre av legen min at jeg antakelig ikke kan bruke noe som klusser med hormonene mine, og at p-pillene ikke virker på meg. Jeg har alltid hatt en menstruasjon som jeg kan stille på klokka, med og uten prevensjonsmidler.

Det har ført til at mannen min har sterilisert seg ettersom vi føler oss ferdig med barna.

Men nå har det seg slikt at jeg ikke har fått mensen, er 1 uke for sein. tanken på at jeg er gravid finnes ikke.. (eller jo kanskje en liten en ettersom legen min sa for spøk at jeg er vel en av de prosentene som blir gravid)

Men det er jo egentlig ikke mulig? ettersom mannen min steriliserte seg for 14mnd siden, og han har vært på sjekk etter det for å se om "småguttene" er der ennå.. :)

Jeg har ikke tatt test ettersom mannen min er sterilisert og jeg KAN ikke være gravid.. spesielt når det er 14 mnd siden han steriliserte seg, og han HAR vært å sjekket seg... eller kan jeg?? :-S

Hilsen

fortvilet men forvirret to-barnsmor

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jo ikke jeg lege, men tviler sterkt på at du kan bli gravid etter at han har sterilisert seg. Jeg vet ikke alderen din, men kan det ha noe med overgang å gjøre? Eller så er det jo en risiko for at du er gravid. Enkleste måten å finne ut av det på? Ta en test :) Og lykke til.. enten eller :)

Skrevet

ååj.. trodde jeg hadde skrevet alderen jeg.. :) er 24, bare sitter å leser litt på nett, og blir enda mer skremt over at det går an en sjelden gang.. var det 2 av 2000 ellernoe..

Ja, mulig jeg tar en test bare for å få det "unnagjort".. eller så er det på'an igjen.. :)

Skrevet

nei da er det nok ikke overgangsalder! haha.. men ja kan vel si at å ta test er den beste måten å være sikker på. 2 av 2000 ja.. hmm, det er sjeldent det! Får håpe det går som du vil at det skal gå da ;)

Skrevet

overgangs-alder ja, det hadde vært no i en alder på 24.. :P

får gå som jeg vil? ja det var det ja... hehe, men nå får vi se imorgen:)

takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...