Gå til innhold

Popper alltid navlen ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Navlen min har blitt mindre dyp enn før, men har ikke forandret seg på et par uker. Nå er jeg 32 uker på vei, og lurer på om den kanskje ikke vil poppe ut i det hele tatt.

Er det noen som vet om det alltid skjer? Dette ble kanskje et veldig navlebeskuende innlegg, men jeg lurer faktisk på det. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

veit ikkje om det skjer med alle, men min er i allefall i ferd med å poppe ut..hehe...har hatt skikkelig innover-navle førut.. er 34 fullgåtte i morgon.

Skrevet

Har ikke gjort det hos meg :)

Er 39+2 i dag.

Skrevet

Har ikke gjort det noen av de andre to gangene og regner ikke med at det skjer denne gangen heller. Får bare en rar 'kant' på den der jeg hadde peircing tidligere.

Skrevet

min poppet ut rundt uke 24 den. er nå i uke 37, magen min ser litt ut som en pupp i profil;)

Skrevet

Nope, min navel har ikke poppet ut, men det kan ha noe med at jeg har blitt operert med kikkhullsteknikken, og da gikk de bl.a. inn via navelen. Så jeg regner ikke med at min kommer til å poppe. De andre venninnene mine som har vært og er gravide, har den poppet hos...

Skrevet

"..magen min ser litt ut som en pupp i profil.." Morsomt. :-)

Det blir spennende å se om min popper ut eller ikke. Tusen takk for svar!

Skrevet

Nei, den trenger ikke alltid poppe ut. Er vel like vanlig at den gjør det som at den ikke gjør det. Hos noen ligger navlen dypt, mens hos andre er den nesten poppeklar vanligvis. Det kan også ha betydning for hvor mye fett en har på magen, så det trenger ikke være likt for hevrt svangerskap heller. Min navle poppet ikke ut, og kommer nok ikke til å gjøre det denne gangen heller.

Skrevet

Aha! Jeg hadde faktisk tenkt å spørre om akkurat det, altså om noen vet hva det avhenger av om den popper ut eller ikke, så takk for svaret! Det virker som en logisk teori.

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Nei, ikke min. Det gjorde den heller ikke forigge gang:)

Skrevet

Hehe...navlen min er bare i ett med resten av magen den! Flatet ut liksom:) Så akkurat nå har jeg ikke navel! Rart å se på, bare en rose på midten liksom:D 38+0 i mårra.

Skrevet

min har ikke poppet ut. gjorde ikke det med førstemann heller.

Skrevet

min har heller ikke poppet ut, men jordmoren sa at det var pga morkaken min som ligger fremme og ikke bak..

Skrevet

Navlen min holder seg pent på plass. Bare litt mer "dratt utover" liksom. Er 39+1.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...