tuppen og lillemor Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 jenten min har vært fin på dagen, grinete på nettene, i dag feber og slapp, og vi som skal til syden på tors. hva ville dere gjort.
alleminesmå Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Se ann til i morgen. Har hun feber i morgen ring legen og forklar situasjonen. Kan være greit med ekstra sjekk før ferien. Ta med smertestillende på turen. Stem gjerne https://lagring.online.no/sections/competition/view.php?id=15&sortby=votes#4062
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå