Gå til innhold

Hvis du kunne velge.... hva hadde dere valgt:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å bo nærme svigerfamilien (har et supert forhold til dem) og 70 mil fra mamma og resten av familien, slik at det er lettere å få barnevakt når du/dere trenger det?

Eller å bo 50 mil fra svigers og 30 mil fra mamma + og se alle mye sjeldnere og ikke ha mulighet til barnevakt så ofte.

(pr i dag har vi hatt barnevakt 5 ganger siden storebror ble født for 4 år siden)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter du fortsatt? :-)

Alternativ 1, uten tvil.

Skrevet

uff ja... men nå har jeg i det minste søkt på to jobber der da..... Jeg er såååååååå veldig i tvil...men alt 1 er kjempe kjempe fristende... og jeg vet at svigers vil sette alle kluter i sving for å hjelpe oss å flytte. (de savner naturlig nok også barnebarna sine, som de bare ser 2 kanskje 3 ganger pr år.

Skrevet

Jeg skjønner at det er litt skummelt, men dere bor jo allerede et godt stykke unna foreldrene dine. Hadde dere bodd i nærheten av hverandre, tror jeg at det hadde vært vanskeligere.

Hvor skal dere evt. flytte fra og til?

Skrevet

Ja, det er sant... men i dag kan jeg bare ta ungene i bilen og kjøre til mamma en helg gubben jobber, hvis jeg vil, på sparket... det kan jeg jo ikke hvis vi flytter...

Vi bor i Vestfold og har et fint hus med stooor hage og trives veldig godt, men jeg får ikke jobb, derfor vi lurer på ¨flytte og det er da evnt til Stavanger.....

Skrevet

Tror også jeg hadde gått for alt. 1. Å Stavanger e jo ein jysla kjekke by :-)

Skrevet

Alternativ 1, iallefall om det er i stavanger. Flott by!

Skrevet

Om du leser innlegget ditt sjølv så ser du kanskje at du har vinkla det mest positivt rundt alternativ 1 også. Hmmmm.... underbevisstheten?

Skrevet

Alternativ 1.

Skrevet

jeg hadde aldri flyetet et sted som jeg ikke kunne tenke meg å bo selv om det ble slutt. om du flytter til svigerfamilein og det blir slutt om 4 år så kan du risikere og måtte bli boende der. men det kan du selvsakt risikere på det andre stedet også.

Skrevet

ville nok valgt å bo nærmeste mulig en av besteforeldrene ja.. så alternativ 1 definitivt.

Skrevet

Ikke så lenge siden jeg flytta fra Tr.heim til Kløfta.

Bort fra mamma og pappa, og nærmere svigerforeldre/familien generelt.

Jeg syns det foreløpig er greit.

Kommer ikke til å flytte nærmere mine foreldre. Rett og slett fordi jeg ikke liker meg i Trøndelag.. ;o)

Kommer jo an på trivsel også.

Vil du trives uten å ha mulighet til å treffe svigerforeldrene dine "når du/dere" vil?

Og samtidg bo ett stykke fra moren din, selv om det er nærmere (på alt 2..)

Jeg ville tatt alt 1.

;o)

Skrevet

Ja, jeg vet.... Stavanger er en veldig fin by og jeg kommer til å trives der hvis vi flytter... Men jeg trives så veldig godt her også i tillegg til at jeg kommer til å savne å bare ha 4 timer kjøring til mamma, da får jeg ikke sett de så ofte lenger liksom...

Og vi har jo ingen venner der, kun svigers...

Men nå får vi se da, hva som kommer ut av de søknadene jeg har sendt, får jo ikke fast jobb her vi bor nå.

Får jeg et tilbud om jobb og sambo får jobb og vi får bhg plass til ungene så flytter vi, ihvertfall for noen år......

Tusen takk for svar =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...