Gå til innhold

Nok et spm om permisjonspenger....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jobben betaler ikke meg lønn under permisjonen, så jeg får pengene fra NAV. Er det det skjemaet om inntekt og skatteopplysninger som ligger på NAV sine sider som jeg må sende med og som sjefen fyller ut/skriver under på?? Eller holder det med å sende med kopi av lønnsslipp evt?

Åh..jeg kommer til å være glad når denne papir mølja er over!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

 

Ring NAV så hjelper de deg! Synes du det er vanskelig å ta det over telefon kan du avtale et møte med en saksbehandler. Kjempekjekke folk!

 

Forhør deg enda en gang med jobben om de ikke kan betale deg under permisjonen, dette fordi det er mest gunstig mht feriepenger året etter. En taper litt på å få permisjonspenger rett fra NAV. Kan ikke reglene inngående, så hør med NAV om dette også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...