Gjest Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Hei Jobben betaler ikke meg lønn under permisjonen, så jeg får pengene fra NAV. Er det det skjemaet om inntekt og skatteopplysninger som ligger på NAV sine sider som jeg må sende med og som sjefen fyller ut/skriver under på?? Eller holder det med å sende med kopi av lønnsslipp evt? Åh..jeg kommer til å være glad når denne papir mølja er over!!
Sølvi77 Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Hei! Ring NAV så hjelper de deg! Synes du det er vanskelig å ta det over telefon kan du avtale et møte med en saksbehandler. Kjempekjekke folk! Forhør deg enda en gang med jobben om de ikke kan betale deg under permisjonen, dette fordi det er mest gunstig mht feriepenger året etter. En taper litt på å få permisjonspenger rett fra NAV. Kan ikke reglene inngående, så hør med NAV om dette også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå