aaha Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 noen som kan tipse om fine kafeer å ta med spebarn på i område karl johan og majorstua? og hvor det er mulig å amme og skifte bleier,,
NormaJean Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Mekka langs akers elva er jo virkelig en av de mest barnevennlige kafeene i oslo. der har de tilogmed lekerom til de større barna. God mat har de også
2 fine små Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Tror Den Kule Mage er paa Stortorvet, inne paa senteret der, det boer jo vaere et sted man kan amme og stelle, om det er kafe paa selve butikken vet jeg ikke, men det var det foer paa Grunerloekka sin hovedavd til butikken. Dessuten er det jo andre cafeer i samme hus. Den enestaaende franske cafeen ved Saga kino er jo borte, den var super duper for noen aar siden. Trist aa se at Elkjoep av alle ting tok over lokalene. Vil ogsaa gjerne ha tips rundt Majorstuen, det er aktuelt for meg ogsaa. Dersom du beveger deg rundt Sagene, saa er Sagene Samfunnshus (heter den ikke Nazir Nazar eller noe den kafeen der?) enestaaende. God plass til vogner, bord ute og inne, groent utenfor, god mat, stellebord paa toalettet og lekekrok for 1-5aaringer. Det er et sted man faar slappet av, det er jeg helt sikker paa. Ser for meg 4 aaringen i lekekroken der, den lille mett i vognen om kort tid og mamma og pappa som spiser i fred og ro og koser seg, hehe.....dream on!
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 På Majorstua er det veldig barnevennlig på Pasta Basta, men stellefasilitetene er så som så.. (men det at stedet er så barnevennlig veier opp for det..) Ellers er Onkel Donald som ligger i Universitetsgata helt fantastisk med både eget stellerom og i det hele tatt. Andre steder er Hard Rock Cafè, de har heis opp til 2.etasje. Fridays på Aker Brygge er supert også. Men ikke med FOR mange barnevogner har jeg inntrykk av. Hvis det ikke er et treff med mange barnevogner er Cafè M helt oppe på Majorstua bra, samme med Odeon i Hegdehaugsveien. Jeg vil ellers anbefale å gå på babybio på Saga, spesielt når de er veldig små og bare spiser og sover. Det er rett og slett genialt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå