Blåmandag¤ Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Eller er det bare ungen min som er knøtt? Hehe. Hun og far(!) var ute og shoppet høstdress i stad, of kom hjem med en rosa Reflex-dress i str. 74. Hun har såvidt begynt med str. 80 i klær, men har mye i 74 fortsatt. Dressen er jo svær! Kunne ikke hatt 80 i den. Har ikke målt henne på en stund, så jeg vet egentlig ikke hvor høy hun er.
Gjest Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Ja de er store i størrelsen. Jenta vår bruker av og til klær i 110, og aller mest i 104. Reflex regndressen er i 98 og den er stor (!) til henne )
lisje marthemora Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 hadde akkurat pågutten min en regndress fra Reflex i størrelse 92 og han er 4 år. Han er heller ikke spesiellt liten , helt normal.
hit og dit Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Mallo er på samme størrelsen og eg syntes reflexen var liten eg. Kort i ryggen, men stor ellers. Me kjøpte 80 til ho, og den passer
Blåmandag¤ Skrevet 5. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2008 Det er høstdressen da, ikke regndressen. Om det har noe å si. Synes den var stor i ryggen og jeg.
hit og dit Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 Aner ikkje kva eg har eg. Eg har ein regndress og ein utedress, om det er høst eller vinter aner eg ikkje. Men det var rart me hadde så ulik oppfatning av dei. For dette er det einaste 74 plagget som har vert for lite på mallo til no. Hennas offisielle gå-over-til-større-størrelse-dress ;-)
Blåmandag¤ Skrevet 5. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. august 2008 Er det den rosa med sommerfugler på? (Vi har den) Evt.mørkeblå med limegrønne detaljer? Det er egentlig bare bodyer som har blitt for små her, men det kan være tørketrommelens verk. Bukser i 80 går ikke, altfor svært!
hit og dit Skrevet 5. august 2008 #8 Skrevet 5. august 2008 Her har me akkurat vokst ut av bukser i 68, hehe, liten fis. Små bukser, normale gensere, og store hodeplagg. Merkelig proposjonert. Den er rosa, med labbavtrykk. Lite mønster, men eg såg den med sommerfugler på. Trur det er samme størrelsen, berre ulikt trykk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå