Klar Som Et Egg Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Da har jeg bestilt min første jordmortime neste fredag, er da akkurat 19 + 0.. Er det noen som har noen erfaringer med disse damene? de skal visst være veldig dyktige tror jeg.. en må jo betale litt siden de er private, men jeg har legen min 40 mil unna og kommer ikke til å gå noe der under svangerskapet (bor midlertidig her i stvgr).. derfor ville jeg har en jordmor som har tid til meg, og de har visst gynekolog-tilknytning der + mye annet, og virka VELDIG bra og trygt..
<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 jeg var der med i forige svangerskap, helt i beg for å sjekke hvor langt jeg var på vei.. hadde akkurat flyttet hit da, så hadde ikke ordnet noe annet, med lege og slikt.. ble veldig godt tatt i mot, følte meg trygg. hadde jeg hatt råd, ville jeg vært dær oftere, istede for der jeg går nå. var meget dyktige og koselige damer ) annbefales på det varmeste )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå