anna mathea Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Kan noen hjelpe meg? Det var en jente her inne som skrev ett super bra innlegg om hva hun hadde trengt til babyen sin av praktiske ting, hun forklarte også hvorfor på hver enkelt ting. Jeg leste dette innlegget for noen uker siden og nå kan jeg ikke finne det igjen!!! Noen som kan hjelpe meg med å få tak i det innlegget???
Lullunutu Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Tenkte jeg skulle hjelpe deg å lete, var interessert i listen jeg også=) Fant ihvertfall en, vet ikke om det er rett men kopierte selve listen:-) Stellebord Kommode Vogn vogndyne madrass til vogn sengetøy til vogndynen kurv madrass til kurven blonde til kurven rosa himmel til seng en god del kluter maaaangen smekker maaaaaaaaaaaaaasse masse klær har nok av bodyer og klær frem t gullet er 1 år ( masse nykjøpte gaver og masse kjekke arveklær=) bamser, rangle og lampe til rommet hennes:) 2 tisselaken frottelaken 5-6helsetepper 3 suuuupermyke babytepper 2 håndklær med hette masse gaskluter 3 par sko=p ( pynte pynte dille dalle=) lammeskinnspose Mangler: Seng+ alt tilbehør som madrass, overmadrass sengekant dyne sengtøy Sølvhjerte til pynt til vognen=) stelleveske bleiebøtte( koster jo ikke mer en 199 kr og kan jo være fantastisk å ha i enkelte tilfeller=) bilstol bleier, kremer, salver osv... babygym neglesaks til baby badetermometer babyCall Alt til amming: Flasker steriliseringsutstyr ammepute amme-bh amme-pumpe vet ikke om jeg har fått med alt nå...men gud å gøy d her er=)
Fullt hus :) Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 en ting er sikkert. Man trenger ikke MASSE klær:P Ungene vokser så fort at man rekker ikke bruke alt engang:P
Soloho Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 Og hva skal man med tisselaken? Aldri hatt bruk for før snuppa skulle slutte med bleie.
sekke Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 å jo. det har jeg hatt mye bruk for. snuppa mi har tissa gjennom bleia mange ganger. men ikke før hun var noen mnd da..
*Januarbaby*09 Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Tisselaken er myyye brukt her og!! absolutt et must=)
Lullunutu Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 Denne lista er vell mest for å ha en slags liste du kan se på hva DU trenger, og føler du ikke for å kjøpe for å kjøpe det så lar du jo vær... Er vell ingen fasitliste??????? Men kan være kjekt å finne ideer derifra=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå