Jelly Belly Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Føler at alle har navnet klart til den lille kommer. Her i gården har vi ikke alternativer engang, så jeg er spent på hvordan dette skal gå. Ender vel med brev og trusler fra folkeregisteret og en klekkelig bot for somling.. Begynner virkelig å stresse meg, da jeg synes snuppa i magen fortjener et eget navn nå!!
Snart mamma til to. ~FØDEKLAR~ Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Hehe, vi er også helt i det blå når det kommer til navn! Har ingen alternativer, ganske plagsomt! Men vi leter etter guttenavn da.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Du klarer det nok innen fristen, tror den er 6 mnd etter at barnet er født hehe Her tror vi navnet er klart, men det er ikke lenge siden vi var helt opprådd over mangel på navn. Spennende å se om hun kler navnet sitt da.
jente Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Ja, vi har hatt navnet klar lenge, og nå er mellom navnet også klart,,,
Flipper Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Her i huset er vi så uenige om navne-valget at jeg frykter han vil forbli navnløs. Håper navnet kommer dalende i det øyeblikket vi får han i armene
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 Vi har navnet klart, hatt det siden ordinær UL vi, så tidlig ute her i gården
NormaJean Skrevet 5. august 2008 #7 Skrevet 5. august 2008 huff og huff, 25 dager til termin og vi har INGEN alternativer. Tror ikke vi har diskutert etternavn heller..... jaja, tror vi tar det etter fødselen.......
Kjærlighet <3 Skrevet 5. august 2008 #8 Skrevet 5. august 2008 Vi har navnet klart ja:-) Men forrige gang hadde vi det ikke klart og lillegutt var 8 uker før han fikk navnet sitt! Da var det på tide! :-) Men vi er totalt uenig når det gjelder guttenavn, så om jenta viser seg å være en gutt har vi et lite "problem" ;-)
Malin&TE Skrevet 5. august 2008 #9 Skrevet 5. august 2008 Navnet har vært klart lenge! Men hva skjer hvis man ikke har funnet navn innen fristen da?
Mamma til to tette Skrevet 5. august 2008 #10 Skrevet 5. august 2008 Hvis man ikke har funnet navn innen frist så får babyen navnet til dagens konge eller dronning. Jeg tuller ikke! Noen venner av oss brukte over 3 mnd så derfor fant de ut av dette ,-) Vi har ikke navnet klart, vi har oss noen favoritter på liste MEN jeg vil se barnet før jeg navngir det. Forrige gang visste vi ikke kjønnet men da det ble en gutt så viste det seg at ingen av navnene på listen passet akkurat ham. Sånn tenker nå vi, må nesten se at navnet passer.
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 5. august 2008 #11 Skrevet 5. august 2008 Er jo ingen som skriver HVA slags navn de har funnet da, hehe... Vi har vært uenige helt til nå vi (15 dager igjen). Så tulla vår skal hete Synne (tror jeg).
Gjest Skrevet 5. august 2008 #12 Skrevet 5. august 2008 ja her har navnet vært klart lenge :)' så d blir noah..ungene går å kaller magen d hele tiden:)
Gjest Skrevet 5. august 2008 #13 Skrevet 5. august 2008 Linus Alexander om det blir gutt,det har vi hatt klart lenge...blir det jente blir det Selma Cecelia,navnet bare ramlet ned i hodet til pappaen og jeg synes også det er fint:)
NormaJean Skrevet 5. august 2008 #14 Skrevet 5. august 2008 malin&lilleprinsen: hvis man ikke har gitt barnet navn innen 6 måneder, så vil barnet få ett tildelt av folkeregisteret. man får ett varselbrev i posten etter ca 4 måneder hvor de informerer om dette (fetteren min fikk ett brev om dette da de ikke hadde gitt ungen ett navn) da kan man si de fikk ut fingern;)
~Endorfina~ Skrevet 5. august 2008 #15 Skrevet 5. august 2008 Norma: Så morsomt at folkeregisteret bare tildeler et navn! Hehe, hadde vært interessant å se hva de valgte ut
Mamma til en engel<3 Skrevet 5. august 2008 #16 Skrevet 5. august 2008 Vi har endelig funnet ut at vår lille prins skal hete Felix! Blir det jente så skal hun hete Leah beatrice, det bestemte vi oss for allerede første dagen vi fann ut at jeg var gravid:) men ul viste oss gutt da, har sletet veeeldig med navne valget helt til nå
Kathy+Oktoberjente Skrevet 5. august 2008 #17 Skrevet 5. august 2008 Jenta vår skal hete Alva Johanne - det bestemte vi da jeg var litt over 4 mnd på vei:) Nå får vi bare håpe at hun kler navnet sitt!
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 5. august 2008 #18 Skrevet 5. august 2008 Vi har jentenavnet klart tror jeg, blir det en gutt så har vi ikke peling !
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 5. august 2008 #19 Skrevet 5. august 2008 Hei og hå Her i gården har vi ikke navn klart, men det meste av utstyr osv.. Navnet er noe man må gi ETTER fødsel synes jeg, for å se om det passer til han/hun. Vi ha noen alternativer, men det er for det meste på gutt. Vi vet ikke åssen kjønn vi får så vi må jo klekke ut noe til begge deler:) Jentenavn er fryktelig vanskelig! Vi diskuterer det ikke så veldig heller i grunnen, fordi det virker liksom litt "fjernt" enda at babyen kommer om ca. 2 måneder til, hehe.. Begynner å bli litt skummelt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå