Pysa Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Tidlig vår - positivt Stavangerdialekt - merkelige greier ;-)
Gjest Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Mye regn og vind. Koselige mennesker, alltid noe å gjøre både sommer og vinter (flotte strender langst jæren, mange lekeland, kvadrat norges største handlesenter, flott natur i nærområdet, bra tilrettelagt for syklister, relativt god offentlig transport m.m)
3b@rnsmor-30* Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 jeg synes stavanger er en veldig koselig by jeg. kunne godt tenkt meg å bo der egentlig.. er bare sååå bortskjemt med været her på østlandet....
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 5. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. august 2008 Sant... jeg også er veldig glad i været på østlandet (bor helt sør i vestfold) Flere???????
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 5. august 2008 #7 Skrevet 5. august 2008 kommer ikke på noe negativt annet enn at du må ha klær for alle årstider tilgjengelig på en dag... Mye vær kan det være!! Ellers så stortrives vi og vil aldri byttet denne byen bort med noe
Gjest Skrevet 5. august 2008 #8 Skrevet 5. august 2008 Er tilflyttet til Stvg og kan i skrivende stund ikke komme på noe negativt. Lite snø, kanskje. Det er jo litt dumt.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 5. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. august 2008 hm...lite snø er det jo her også... Så der er vi jo likt.... Godt å høre at dere stort sett har bare positive ting å si om Stavanger. Eneste negative jeg selv kommer på er at det er rådyrt å bo der.... (kjøpe) Men hvis vi kommer så langt, så finner vi vel på noe..... =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå