Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Har du hørt noe fra faren til disse ungene eller? Fikk med meg at moren sendte deg blomster, men har faren beklaget seg enda? Er så nysgjerrig...
Herlige barn har jeg fått Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Heisann! Har hverken hørt eller sett noe til pappaen til guttene, men guttene har vært her en tur i dag, tror tanten deres har vært der litt i dag sammens med dem for så hunden til dem! Guttene fortalte forøvrig at de hadde vært ute og spist pizza med faren i går og at pappa da virket "rar"! Blir jo virkelig spennende og treffe han igjen og ser hvordan han reagerer!!
Gjest Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Hehe...jeg har på følelsen av at denne mannen har fått litt "kjeft" av kona si.....og kansje har han er smule dårlig samvittighet og skjems litt...men han er jo mann da...og stoltheta kommer ofte i veien for en beklagelse...
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 5. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2008 Hehe! Ja det blir spennende å se hva som skjer når du møter på han igjen Da gjenstår det å se om stoltheta klarer å holde stand mot en verbal skyllebøtte fra fruen i huset Let us know hvis det skjer noe nytt da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå