Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en gutt på 7 år,å ei jente på 4.5 år..men hva skal jeg finne på..

hva har dere tenkt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ettersom at jenta mest sannsynelig får en del klær har jeg kjøpt dukkeklær til storesøstrene.

Skrevet

jeg var å kjøpte søskengave idag. Mine to jenter er skikkelig fan av petshop. Så jeg fant petshop smykke pluss ring til de, så får de hver sin fargeleggingsbok med petshop. Min stesønn får en politbil med sirene på og play hous disney fargeleggings bok :)

Har tenkt så mye på disse gavene, at jeg må kjøpe de, for jeg ble litt stressa over å ikke ha gjort det, i fare for å få før tiden hehe.

Nå er det gjort :) Og jeg kan puste ut :)

Jeg fikk smertelig erfare da jeg fikk minste jenta mi. Da hadde jeg ikke tenkt på noe søskengave.

Er vant med mine foreldre og søken kjøper alltid til alle ungene.

Men de bor langt unna, og jeg fikk henne rett før jul.så de kom romjula på besøk istedet. Så var jo bare hans famile som kom på besøk, jeg dro en dag før også, for jeg ville hjem julaften.

Da hans foreldre kom på besøk så ga de en innpakket gave til lillesøster, og en innpakket konfektekse til meg. Og hun som hadde blitt storesøster fikk INGENTING!!

Jeg fikk så vondt inni meg, og jeg får det nå også bare å tenke på det.

Så det jeg gjorde var at hun fikk åpne min gave å spise så mye hun ville. Hun var jo bare 2 år og 9 mnd.

Kunne heller kjøpt en bitteliten ting til henne enn konfekt eske til meg. Hadde vært glad hun hadde fått en pk med truser hun, bare hun fikk noe hun også. Det fikk hun med sin oldemor som ga henne innpakket pakke med 3 truser, og hun var stor fornøyd. Er så lite som skal til.

Så denne gangen skal alle søkenene få en pakke fra meg og lillebror når de kommer på besøk :)

Skrevet

Våre 2 jenter skal få gullfisk. Dette har de vært med å bestemt selv. De og pappa skal dra å kjøpe det når jeg er på sykehuset...

Skrevet

nei så stilig..gullfisk ja..d er noe å tenke på:)

huff stakkar jenta di du som venter nr 3..da hadde jeg og fått vondt inni meg..d var nå bedre at hu fikk noe enn at du fikk den eska m konfekt..men hu ble sikkert gla når hu fikk åpne å spise masse sjokolade tenker jeg:)

Skrevet

ja, men nå er hun 9 år og ho andre snart 7 år. Så nå har de vel ikke brydd seg så mye. De er 3 stk også nå. Men da var det bare hun som ikke fikk. Helt grusomt var det.

Men nå vil jeg de skal få litt opmerksomhet også :)

Så de blir nok overrakset over at jeg har kjøpt pakke :)

Skrevet

Jeg hadde egentlig bestemt meg for at de ikke skulle få søskengave, siden de er så store (9 og 6 år). Men så fikk storesøsters venninne en lillebror nettopp og da hadde venninnen fått søskengave, og hun lurte på om de også kom til å få det ;-) Så i går var jeg ute på byen og handlet nye klær til skolestart + noe stæsj til skolestart (matboks, mappe, skoledagbok til storesøster). Dette hadde de sannsynligvis fått allikevel, men nå er det pakket og klart som søskengaver...

Skrevet

Vi har tenkt å kjøpe akvarium og fisker. Voks opp med det hjemme jeg, og nå har tulla det i barnehagen...sier hun ønsker det seg selv og, så da er det en grei ting:)

Skrevet

Storebror på 16 mnd her har ikke helt konseptet gave ennå men likevel synes vi det er kjekt å gi ham noe ekstra. Var og handlet noe til briotoget hans i dag, det er det gøyeste han vet om for tiden og han kan leke med startersettet sitt hver eneste dag så tror det blir stas. Det er også noe han og faren liker å drive med (menn ,-) så kan bli litt stas for pappa å pakke ut og de styre med mens jenten og jeg ammer/steller/styrer på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...