Mille** Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Eldste brukte aldri smokk, men minsten sluttet med smokk på dagen når hun var blitt 2 år og på natten når hun var 2,5 år. Gikk rimelig greit å avvenne henne, mye bedre enn fryktet. ;o)
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Minste vil nesten ikke ha smokk.. å største han har bare brukt den på natta nå i noen mnder. Har gått kjempe bra =) Lurer litt på når han skal kutte helt ut? hva er normalt liksom? han har bare den kosen.
ønsker sårt en spire Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 min sluttet rett frø hun ble tre gikk kjempe fint,uten en enste protest
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Lillemor slutta da hun var 2,5 år. Hun bruker i barnehagen ennå når hun skal sove, gidder ikke ta den bort der, da ender det med at hun ikke sover, og da blir hun så grinete på ettermiddagen. Den forsvinner av seg selv når hun slutter å sove, og det regner jeg med vil sje etter ferien. Hun er 2 år og 9 mnd.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 Sluttet på dagen og natta med smokk rett etter fylte to år. Da sa jeg at nå skal vi snart kaste smokken i søpla. Gutten ser på meg, tar smokken og kaster den.. Ingen spm etterpå.. Gikk mye enklere enn jeg forventet.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 5. august 2008 #7 Skrevet 5. august 2008 Min yngste fikk jeg aldri til å ta smokk.. Den eldste sluttet når han var ett år eller var det to år? Nå ble jeg litt i tvil her.. hehe:) Så dårlig jeg husker. Men sluttet omtrent av seg selv iallefall.. Spurte plutselig etter etter mange dager uten, men da sa jeg bare at jeg ikke fant den så var alt helt greit.. Må vel ha vært to da nå når jeg tenker meg om.. Tror jeg har sagt at han var 1 år i alle år..hehe:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. august 2008 #9 Skrevet 5. august 2008 Lillebror har aldri brukt smokk. Storesøster brukte smokk på dagtid til hun var nesten 1 1/2 år. Da tok jeg den pga hun ville ikke ta den ut. Fikk ha den på natten og i bilen til et par mnd før hun var 3 år. Da ville hun slutte selv og var helt klar. Sutret kun litt første kvelden =)
NoDoubt Skrevet 5. august 2008 #10 Skrevet 5. august 2008 Eldste her sluttet da hun var 3 år og 2 måneder. hun var da hos tannlegen for første gang og leverte de der. Gikk kjempe bra:-) Håper å få gjøre det samme med minste som blir 3 år i februar.
Sånn kan det gå Skrevet 5. august 2008 #11 Skrevet 5. august 2008 Har aldri brukt smokk til noen av våre 8.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå