Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Rett og slett.. Jeg vil ikke ha hengepupper etter at den lille er kommet til verden, kall meg prippen og rar, men strekkmerker og åreknuter er hjertelig velkommne..men ikke slaskete pupper;) Noen som har tatt det etter fødsel, måtte man ev ta silkon+ brystløft? Hvordan blir det med tanke på nr 2 (om den tid kommer). Mvh Lille meg:)
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Jeg råder deg til å vente med inngrep til du er helt ferdig med å få barn. Puppene vil garantert forandre seg etter en gravidtet til (selv om du har silikon), og i tillegg er du meget utsatt for å få amme-evnen redusert/fullstendig nedsatt. Har flere venninner som har silikon, men etter svangerskapet er brystene deformerte, slappe og merkelige fasonger på. Dette grunnet vekt-tap (fettet er borte, bare implantatet igjen, og huden er blitt for stor for innleggene, så de bare "henger og slenger" inne i brystet), og grunnet hormoner. I tillegg kunne ikke 2 av de amme mer enn de første par ukene grunnet elendig melkeproduksjon. Men dette er så klart individuelt. Betyr ikke at dette må skje deg :-) Lykke til uansett hva du velger! :-)
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Er enig med hun over ja. Vent til etter at du har fått de barna du skal ha. Jeg kjenner to jenter som har silikon og puppene ser helt jævlige ut nå etter å ha fått baby. Begge tok ganske mye silikon og angrer skikkelig på det nå som de er helt herpa. Tror ikke de blir så stygge om man bare har litt silikon, men du burde vente uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå