Gå til innhold

Tror dere jeg får utvidet os min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er deltids student....eller kan ikke kalle meg for det engang. Jeg holder på å ta opp et fag på skolen. Eneste faget jeg trenger for å komme meg videre, og dessuten har jeg meldt meg som arbeidsledig på nav. Drive å søke deltidsjobb nå, men har hittil ikke funnet noe.

Jeg har heller ikke søket dagpenge, for dem på nav sier at jeg må se om jeg får utvidet os min først.

Så da spør jeg dem som har peiling på dette. Har jeg noe som helst sjans på å få utvidet os min i 1 år til? Dette blir da andre året jeg søker om utvidelse. Har jeg nok grunnlag til å få utvidet os? Jeg har så lite peiling, og har ikke lyst til å mase på nav.

Er kjempe gla for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske sikker på at du får da ja:)

Skrevet

Takk for at du svarte.

Jeg håper egentlig at jeg får det. Hvertfall til jeg få skaffet meg en jobb ved siden av. Drive å lete nå.

Sitter og venter på svar nå. Er så nervøs og spent samtidig. Heh....egentlig skulle jeg ønske at jeg hadde en jobb nå, så slipper jeg dette med nav...he he.

Skrevet

Har du hatt utdanningsstøtte? Man får i alle fall os utvidet frem til man er ferdig med nødvendig utdanning, det fikk jeg. Og etter det kan man få utvidet i et halvår for å søke jobb:) Så dette er jeg sikker på går bra;)

Skrevet

Jeg tok opp flere fag på privatskole i fjor. Gikk nesten heltid på skolen, derfor fikk jeg utvidet os. Men fikk ikke utdanningsstøtte, siden dette var privatskole.

Og det eneste jeg mangler nå, er et fag for å kunne søke videre. Dette faget kunne jeg ikke ta i fjor, for den kræsjet med et annet fag som jeg måtte ta. Men dette er heldigvis på of. skole, så jeg slipper å betale skolepenge i år.

Uansett så håper jeg at jeg får utvidet os litt til, til jeg har fått en jobb. Sønnen min går full tid i bhg, og jeg komme bare til å gå på skole 2 dager i uken til høsten. Så jeg har kjempe lyst på en jobb ved siden. Dessuten kan jeg jobbe lørdager hver 2. uker, siden gutten er hos faren sin.

Kryss fingrene for meg. Både for at jeg får utvidet os litt til og at jeg finner en jobb som passer til timeplanen vår :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...