Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 minste her tar d-vitamindråper. Største liker IKKE tran, så han får sana sol.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Nei. begge har fått når de var baby. Eldste til han var kanskje 5-6 mnd, lillemor til hun var 3-4 mnd. Nå tar eldste omega 3 i kapsler. Lillemor får jeg ikke i noe omega 3. Spiser såpass sundt og variert at jeg ikke ser noen grunn til å gi ekstra vitaminer.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Han ha tatt tran hver dag, frem til sommerferien - sklidd ut i sommer. Men når han begynner i bhg igjen så begynner vi med tran igjen.
lillebror er " forsinket" Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Nei. tror heller ikke de trenger det. Har saapass bra kosthold at det ikke er nodvendigt....
blond Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Nei, det gjør de ikke. Er ikke sikker på om de trenger det. Har ikke klart å finne ut hvor mange gram fisk de må spise per uke for å dekke behovet. Eldste bør nok ta det nå siden han spiser lite for tiden.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 De to eldste tar Omega3-kapsler. Har ikke gitt lillesnuppa ennå, for hun for Omega3++ beriket mme, så det skal nok holde.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 5. august 2008 #7 Skrevet 5. august 2008 Her går det i sanasol, jeg kan ikke fordra tran selv...hehe:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå