Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Jeg har kjøpt en del, men tatt pause nå =) De har jo alt...
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Sønnen her i huset hr mer enn nok leker. Noen ha han fått av oss foreldre, men det er sjelden vi kjøper leker til han. Mesteparten ha han fått av besteforeldre og andre slektninger til jul og bursdag.. Også han han spart selv, hvis det er noen han ønsker seg.. Greit å lære de små tidlig at ting koster penger, og penger vokser ikke på trær.. Han ha noen leke ønsker nå og, men må nok vente til jul nå..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Nei, gjør ikke det. Har nesten ikke kjøpt noenting til noen av de, de har fått endel både i bursdagsgaver og julegaver. Vi har arvet en god del leker, både lego og andre ting.' Bøker har jeg kjøpt endel av, dvs vi har vært med i bok klubber.
lillebror er " forsinket" Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Jeg kjoper sjeldent leker. Mest fordi at mine gutter for det meste leker ute. De har lego og ett par andre ting, og det er det. De kjoper seg heller fiskeutstyr en leker.
blond Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Da de var under året kjøpte jeg en del, for vi hadde jo ingenting. Nå kjøper jeg bare leker til bursdager og jul, utenom sommerleker om de fra året før er ødelagte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå