Süsse Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Både lege og jeg er bekymret, men legen på gyn. på sykehuset synes ikke det er nødvendig med noen ekstra sjekk. Noen andre som har målt så lavt? Uke 15 + 6
Sunnybeach4gull :) Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Hvis lægen din e bekymra må jo h*n gjøre nåt!!! kan du ikke kontakte h*n på nytt å si ka lægen på gyn.pol sa?? Håpe at alt e bra me dæ å lillebane, å at h*n bare sov sæ en lur når dm målte hjerteaktivitetn :-) Goooklæm
Pfff Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Ha lav terskel for bekymringene dine. Syns du 100 høres galt ut, ring sykehuset uansett. Krangle deg inn til ultralyd sjekk. I verste tilfelle, kontakt en klinikk og få time der. De burde ikke nekte gravide i hele tatt, uansett hvor langt de er i svangerskapet!
Süsse Skrevet 6. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2008 Jeg tok kontakt selv med poliklinikken i dag og forklarte hele greia. De var sjokkert over legen som mente 100 var helt ok og ikke trengte noen sjekk. Enten er målingen feil ellers er det noen alvorlig galt, sa de. Nå har jeg vært på sjekk og alt er bra. Legen som målte med doppleren må ha gjort feil. Puh, skremte vettet av meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå