Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Begynner å mistenke at flere av der her inne har alltfor lite å finne på! Har dere ferie alle sammen eller??? Det jeg lurer på er hvorfor den dama med løvbiffen må ha tillatelse for å ha løvbiff til middag??? Herrigud da, og selvfølgeligt kommer alle bim damene med, joda men da må dere ha grønn salat til, ikke ha frityrstekt poteter til osv...Herrigud er det virkelig krise om ikke ungene får en perfekt ærnæringsmessig sammensatt middag en eller annen gang innimellom??? ELLER hun som så den barnevogna utenfor meny....er det mulig. viktig da å komme seg fortest inn på bim for å sladre så kan vi krangle om hvem som skal ringe barneværnet!!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 ... eller det å klage på innlegg her inne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå