Gå til innhold

Bordkort til kaffegjstene også? Eller bare til middagsgjestene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere dette?

Er det full opprydding og ny borddekking til kaffen? Blir gjestene i såfall sendt ut i mellomtiden?

Eller henter gjestene kopp og asjett selv når de henter kake, som på en buffet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I alle bryllup jeg har vært i har man hentet kopp, asjett, kake osv selv og satt seg der man selv vil til kaffen. Gjestene har ikke blitt sendt ut i mellomtiden, men mange har likevel gått ut for frisk luft, røyk osv da.

Skrevet

Jeg har lyst til å omrokkere på bordene etter middagen, lage småbord. Men tror nok at man sitter hvor man vil da, og henter servise selv. Å dekke opp til kaffe til alle tror jeg vil ta for lang tid.

Men vet ikke helt hvor vi skal gjøre av gjestene i mellomtiden da, men finner vel på noe lurt:)

Skrevet

Vi hadde bare til middagsgjestene.

Mellom middag og kaffe tok alle en pause og fikk litt luft, og vi som brudepar hilste på så mange vi kunne av kaffegjestene og andre.

Når vi kom inn igjen da var det satt opp små bord rundt langs veggene, istedenfor langbordene.

Kaffen er gjerne litt mer uformell - man kan sitte litt hvor som helst og bytte på hvem man snakker med.

Vi hadde også alt av taler og sanger under kaffen, bortsett fra de 4 hovedtalene (brudens far, brudgom, brud og brudgoms far) for å få en kortere middag.

Til gjengjeld hadde vi taler fra 2100-2400 under kaffen

:)

Sukk, tenk at det er 1 år siden allerede!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...