Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Bare sånn i forhold til salg av brudekjoler på nettet,- det er så få som skriver for hvilke høyde kjolene passer...Er 1.80 selv, så mange av kjolene kan være for korte/lagt opp så mye at de ikke vil passe. Ser på finn.no at få skriver hvor lang man kan være...... Skal du selge din kjole der, skriv hvor høy du er og hvor mye den evt kan legges ned (opp er det aldri noe problem å endre kjoler/bukser) Og er det noen som vet vanlig lengde på brudekjoler i salong? Er de veldig lange slik at "vanlige" folk må legge de opp? eller er de tilpasset "snitthøyde" på 170 +..... Er redd for at jeg kan få problem med å finne lange nok kjoler, som alt annet her i livet når det kommer til klær...... Bukser i ekstra lengde kan være for korte, pga av lange ben, og det er jo "bendelen" av kjolen som kan bli for kort, særlig når overkroppen er "normal"/gjennomsnittlig...... Og EN ting til før jeg gir meg....Er brudekjolestørrelsene større enn vanlige størrelser? Ser så mange STOOORE (ikke men som noe negativt, bare for å understreke hva jeg mener) jenter som bruker str40, altså det jeg bruker og jeg er ikke spes stor (i omkrets iallefall),- oglikedann mange kjoler til salgs i str 32 og 34, størrelser som tantebarna mine på 12 bruker??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå