aleksander_blir_storebror_09 Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Vi holder på å lage til eget rom til minstemann på ett år. nå gjenstår kun malingen, sambo holder på på taket nå (skråtak, loft). Har så lyst å hjelpe til, for er liksom rommet til lillemann! Malingen som han maler med nå til tak, listverk, vindu og dør er oljemaling, så den holder jeg meg unna. Men malingen vi kjøpte til veggene, er vannbasert. Den skal vel gå greit for meg å male med som gravid? med god utluftning ? Andre med malererfaringer under graviditet??
aleksander_blir_storebror_09 Skrevet 5. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 5. august 2008 og jeg venter jo seff til han er ferdig med den oljebaserte og fått luftet ut den før jeg begynner
MintCondition Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Ja, mal i vei, men luft godt, og så kan du godt bruke sånn maske i tillegg
temine Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Jeg maler mye jeg, men lufter godt da:) Har dør og vindu åpen, da ser jeg ikke helt for meg at det skal kunne skade.
Makko med to små gutter Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Det er IKKE anbefalt å male selv når man lufter godt... Jeg har kjempe lyst til å male gangen jeg (har trivdes med fargen i 8 år, når vil jeg ikke ha den lenger!), og legge nytt gulv. -Men sambo mener vi skal vente til neste vår da vi skal lage barnerom og kontor av det som nå er filmrom/kontor....
ILRK Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 Holder på å male som en tulling jeg og har 3 dager igjen til termin... he he... Akryl maling det jeg maler med da, og så er det gjennomtrekk :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå