Gå til innhold

Denne mnd har jeg tatt p-pillene ca annenhver dag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det er utrolig teit. Men har sovet en del vekke uten å ha toalettsaker med meg:) Vi prøver ikke å lage barn, men skal begynne og prøve rett før jul ca. Nå begynner jeg å merke at jeg er øm i brystene... må tisse veldig ofte osv. Er sjansen stor for at jeg kan ha blitt gravid? Kunne jeg like godt latt være å ta p-pillene i det hele tatt??

Jeg ønsker meg veldig ett barn til nå. Samboeren min VET at jeg ikke har tatt p-pillene de gangene jeg ikke har sovet hjemme. Men han har ikke brukt kondom og regner emg han derfor er med på "leken"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Rister oppgitt på hodet*

Kjære deg ja når du ikke har tatt p pillene sine er det stor sjansen for en graviditet

Skrevet

Er det noen stor krise hvis du er det da? Siden dere snart skal i gang med å prøve uansett? Et halvår fra eller til er vel ikke krise hvis det da ikke kommer i konflikt med skole feks, men selv slikt ordner seg alltid :-)

Skrevet

Neida er ingen krise i det hele tatt:) Men jeg har ikke lyst på sommerbaby.. hehe. vet at dette høres utrolig barnslig ut og alt det der...

Men det jeg egentlig lurte på var om der er mindre sjanse for graviditet siden jeg har tatt pillen annenhver dag eller om det blir det samme som å ikke ta pillen i det hele tatt...

Skrevet

Det er i hvertfall en viss risiko..så du får ta en test, og inntil du vet sikkert la være å ta fler.. ;-)

Ikke at det er direkte skadelig, men ikke hetl gunstig å ta p-piller hvis det er en liten en der...

Sommer baby er helt fint det....jeg har to vår barn, født slutten av april og midten av mai....knallfin tid å ha liten en på sommeren...og så har jeg et oktoberbarn....helt fint det også...

Skrevet

Han som jeg har er født i mai og det er jo en kjempe fin tid:)

Jeg skal ikke ta mer p-piller før jeg vet om jeg er gravid eller ikke:)

Og er jeg gravid kommer jeg med en oppdatering. Tusen takk for svar:)

Skrevet

Jeg gjorde det samme som deg, altså slurvet voldsomt med pillen da sambo og jeg bodde fra hverandre. Jeg ble gravid på pillen, men mistet, og dette har skjedd to ganger. Jeg vet jo ikke om jeg ville mistet uansett, men tenker jo litt på det at jeg kanskje tok livet av fosteret ved å fortsette å spise pillene - jeg visste ikke at jeg var gravid noen av gangene, før det kom ut.

Skrevet

Oi da.. nå skremmer du meg. Men vi får se. Er jeg gravid så er jeg gravid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...