Gå til innhold

Går nå her å venter...å venter...å venter...


Gjest

Anbefalte innlegg

Vet jo aldri når det starter. For en følelse å ikke ha kontroll over morgendagen ( har jo normalt ikke det, men...) Når jeg legger meg på kvelden " skjer det i natt, kanskje" når jeg står opp like skuffa som da jeg sto opp dagen før..

Gruer meg litt også...men vet hva jeg går til...

Var virkelig ikke slik forrige gang...tenkte ikke sååå mye som jeg gjør nå...

Å vente....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Venter her også. Termin i går den 4aug. Men er veldig klar nå. Veit jo ikke helt hva eg går til, men tar det egentlig med ro. Får ta det som det kommer. Har hørt at det ofte starter om natta så er litt skuffa når eg våkner og ikkje kjenner noe. Var hos jordmor på i går, ho sa hode ikke var festa. Men det trengte ikke bety at jeg kom til å gå lenge over termindato. Lykke til med ventinga!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååh, jeg føler med dere.. driver også og "kjenner etter" hver dag og blir litt skuffa hver morgen.. Jeg og gruer meg litt siden jeg har født før, men jeg gleder meg mer til å få det overstått igrunn..

Og det ramler inn den ene fødselshistorien etter den andre her og jeg blir litt misunnelig på alle de som har fødselen vel overstått.. gikk 12 dager på overtid og håpet jeg slapp det denne gangen.. Har termin 11, og synes det kunne vært min tur til å føde før terminen denne gangen :o).

 

Vi må nok bare smøre oss med tålmodighet! Det blir lange dager med venting, men baby kommer da snart uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg også til å få det overstått, selvfølgelig. Hadde ikke verdens beste fødsel sist, tross rask fødsel ( 5 timer). Er litt redd for at det skal gå raskere denne gangen uten at jeg helt er klar over det.

Gleder meg til dagene skal bli mer meningsfulle, enn å gå å vente ;)

Nå er mannen og tulla gått tilbake til jobb og bhg, etter laaang ferie. SÅ ventetiden er lengre nå...når jeg bare sitter her å venter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble satt på drypp forrige gang pga misfarget fostervann.. så håper at ting går litt mer naturlig for seg denne gangen, var litt kjipt å være så lenket til den fødesengen.

Ja, sånn er det her og de to andre i familien er tilbake på jobb og i barnehage, så sitter jo bare å surrer og venter hele dagen og prøver å være litt husmor. Men det er godt det har vært sommerferie de siste månedene.. hadde virket enda lenger å vente hvis det hadde vært januar og februar f.eks..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble satt i gang sist også, var moden så jeg fikk noe gele inn i livmorhalsen. Jeg ble også veldig lenket til sengen med ctg på meg. Så jeg håper på bedre fødsel nå. Hadde så store planer om stillinger og badekar..hehe, alt går ikke slik man vil bestandig. men tross alt, gikk det veldig fint ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler med dere ja.. Går selv og venter, selv om jeg ikke har kommet til temrindatoen enda. Har termin den 9 august men har egentlig håpet han skulle komme ett par uker nå.. Plages slik med bekkenløsning og er veldig begrensa i hva jeg kan foreta meg, blir mye lesing...

Tror han driver og terger mammaen sin også.. flere netter hvor det virker som fødselen er i gang, spesielt ett par netter her forrige uke. Jeg tenker JIPPI og benytter natta til å slappe av, men når jeg våkner.. ikke noe tegn til noe fødsel nei..

Så da er det bare å vente .. og vente og vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...